Rare vraag :$

Hallo

naar aanleiding van een artikel op de homepage schrijf ik dit stukje.
het ging namelijk over de grote boodschap doen, en er stond bij "een heel weekend, dat red je toch niet! " ik heb nu dat ik echt maar 1x of soms 2x mijn grote boodschap doe per week. ben ik nu heel raar? ik eet gewoon genoeg vezels etc, maar ik heb het altijd al gehad. ook word ik wel sneller dik dan andere mensen. ik vind dit best vervelend. kan ik hier iets tegen doen?
ben ik nu raar?

hahahaha ik denk dat het niet raar is , dat had ik vroeger ook wel is :open_mouth: ook had ik ergens gelezen dat je het wel 1x perdag moet doen …ofzo iets hihi

Nee joh, natuurlijk ben je niet raar :slightly_smiling_face:
Ik weet alleen geen oplossing voor je probleem, sorry!

serieus 1x per dag???

Het is niet goed voor je, maar meer mensen hebben het.

Ik weet het van mezelf eigenlijk niet. Let er niet op XD

dat heb ik dus ook, en dan is er iets mis met je stofwisseling enzo.
Dus je komt makkelijker aan.
Eet je bruin brood enzo?
Want ik ben naar de dokter geweest en ik kreeg zo’n poeder geval, en dat moest je oplossen in water, en dat waren dan vezels ofzo.
En toen ging ik regelmatiger ‘‘poepen’’.
Ik zou toch even naar de dokter gaan als ik jou was.

Ik heb dat ook. Ik heb gewoon een slechte stoelgang (dank je wel opa).
Mijn moeder moest voor mij vroeger al in de weer met laxeermiddelen en dergelijke.
Aan de voeding lag het niet.(meeste kids eten wit brood, ik wilde alleen maar volkoren en at met liefde de korst op)

Maar soms is het bij mij ook ontzettend regelmatig, volgens mij ben ik zelfs weleens 2 keer op een dag geweest :expressionless: En dan 2 dagen weer niet.
Maar je bent dus niet de enige :3

Dat maakt niet uit hoor. Het verschilt heel erg per persoon, de één gaat 1 keer per week, de ander 1 keer per dag. Zolang je nergens last van hebt, is er helemaal niks aan de hand.

Als het pijn gaat doen in je buik enzo, kan je langs de dokter gaan, die geeft je dan een soort zakjes met vezels erin, die je op moet lossen in water. Of je kan gewoon laxeer middelen nemen, ducolax werkt goed bij 1 tabletje… :slightly_smiling_face:
paar familie leden hebben hier ook veel last van

Zo raar is dat niet. Ik moet ook maar 1x per 3 dagen ofzo… moeilijke stoelgang en vaak last van mn darmen :frowning_face:

Ieder mens verschilt natuurlijk,

zelf moet ik soms twee of drie keer per dag gaan, en dan de dag erna niet.
zolang je geen opgeblazen gevoel hebt of buikpijn is er niets mis met je.
x

Vrouwen moeten zowiezo minder vaak dan mannen. ;p

-

Als je één keer per dag gaat heb je een goede stoelgang. Meer of minder is dus eigenlijk niet goed.

4 weken overleef je volgens mij niet.

Wow ik wist niet dat het zo verschilde bij iedereen

Ik heb dat ook hoor!

The same here…
Bale is dat he?
Ik krijg soms echt vreselijke buikpijn…