rare vraag over leven

Ik vroeg me af waarom dat sommige mensen het willen doen als ze lange tijd geen relatie meer hebben , ik bedoel iedereen heeft toch behoefte?

Huh? o.O

Ik snap de vraag niet…

ja ik vind dit ook een beetje huh.
je moet het even wat duidelijker uitleggen.

Huh?

Dat sommige mensen als ze een relatie hebben gehad , dat ze dan bijvoorbeeld 1 of meerdere one night stands hebben gehad?

Ik bedoel bijna iedereen heeft toch behoefte?
Waarom dan niet wachten tot de volgende relatie?

?

Volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen :stuck_out_tongue:
Je zegt eerst dat ze het willen, en daarna zeg je dat het logisch is dat ze behoefte hebben, dus dan klopt het toch?

Haha, vaag…
Verder snap ik niet waar je het over hebt xd

Ja i know maar niet iedereen brengt het tot uitvoering?

Ehm, juist omdat ze geen trek hebben in meteen een nieuwe relatie, maar wel seksuele behoeftes hebben?

O grapje, ik had je tweede post nog niet gelezen, maar ik snap het nog steeds niet helemaal…

Ik vind je vraag nogal tegenstrijdig. Eerst zeg je iets van dat je het niet snapt dat mensen een one night stand hebben en daarna zeg je dat iedereen behoefte heeft? Daaruit concludeer ik dat je het dan juist logisch vindt dat mensen one night stands hebben?

Bedoel je nou gewoon te vragen of mensen zin hebben in seks als ze geen relatie hebben? :’)

Ja maar er zit verschil in om iets uit te voeren en niet te doen

Ja maar niet iedereen doet het ook echt

Nee meer omdat sommige mensen het wel doen maar geen relatie hebben.

Omdat ze dat ongepast vinden wellicht…
Sommige mensen vinden dat seks en liefde altijd samen horen te gaan en willen alleen maar seks hebben met iemand met wie ze verder ook hun leven delen.
Zelf houdt ik die dingen gescheiden, maar niet iedereen doet dat dus.

Of bedoel je het juist the other way 'round?
Mensen hebben seks om bepaalde seksuele behoeftes te bevredigen. Maar zitten daarbij dus niet altijd te wachten op een relatie of een vast persoon om hun leven mee te delen. Die houden seks en liefde gescheiden en vinden dat dit niet perse altijd samen hoef te gaan.

ja de bovenste ja ok logisch ik zat allemaal moeilijk te denken :stuck_out_tongue:

“rare vraag over leven”
ik dacht dat er een ingewikkelde filosofische vraag zou komen, gaat het over seks lol