rare vraag, diarree.

Hallo,
ik heb even een dringende vraag…
Vanavond ga ik met het vliegtuig naar turkije,
en ik kreeg net dus opeens heel erge buikkrampen en diarree.
nu heb ik nergens meer last van, maar ik vroeg me dus af of dit gewoon even 1 keer was net,
of dat het nu nog weer terug kan komen? Kan het zegmaar dat je dat even hebt en daarna niet meer?
ik zit namelijk niet te wachtten op diarree in het vliegtuig…
alvast bedankt x

Ze verkopen ook diarreeremmers bij de drogist.

Op je vraag weet ik niet echt antwoord, alhoewel het bij mij wel eens zo is voorgekomen en daarna niks meer.
Maar een tip, er zijn ook tabletten voor te krijgen! Misschien kun je daar nog op een of andere manier aankomen?

winkels zitten al dicht!

Volgens mij kun je dat soort dingen ook wel gewoon bij de supermarkt kopen… Tenminste paracetemol kun je wel bij de supermarkt kopen.

Als je 1 keer naar de wc ben geweest dan hoeft dat niet meteen diarree geweest te zijn :slightly_smiling_face: Als je nu geen buikpijn meer hebt dan denk ik niet dat het nog een keer komt, zo wel dan weet ik niet echt wat je er tegen kan doen. Lichte dingen eten en niet veel bewegen helpt bij mij meestal wel.

Ja, de Albert Heijn verkoopt ze sowieso.

diarree is toch diarree? of het nou een of meerde keren is ;p

haha oke, ik ben al iets meer gerustgesteld :slightly_smiling_face:

Toen ik in portugal was op vakantie had ik ook ineens diarree door het warme weer en ander eten.

Maar een ober raadde mij toen aan om cola te drinken en water met bloem er doorheen.
Klinkt gek maar bij mij hielp het!

De ene keer is het na 1 keer over en de andere keer moet je na een tijdje nog een keer, maar als de buikkrampen nu weg zijn dan is het volgens mij over.
Veel plezier in Turkije! (:

Hier heb ik ook altijd last van als ik ergens op vakantie ga!
Mijn moeder zegt dat het komt omdat je opeens in andere leven omstandigheden komt. Zou dit kloppen?

Ik denk het wel, ik was vorig jaar in Spanje op vakantie en had erg veel last van mijn darmen door het eten. Bij sommigen moet het lichaam er even aan wennen.

Ik heb het ook wel eens eenmalig, kan volgens mij ook stress zijn of iets gegeten hebben wat niet echt goed is gevallen. Ik heb ook een keer er een week last van gehad, maar toen had ik iets gegeten wat niet goed meer was. Maar als je dat hebt dan heb je het ook echt vaker en voel je je ook vrij misselijk, dus dat zou het wel niet zijn. Ik zou gewoon licht proberen te eten/drinken.

Ja, dat heb ik ook. Maar ook gewoon als ik in Nederland op vakantie ben, dan heb ik het ook. Ook al is het maar 3 dagen. Als ik thuis ben is alles gewoon weg. Heel apart, alsof mijn lichaam zo erg gehecht is aan mijn thuis.
Maar als ik 3 dagen ergens ga logeren, heb ik het weer niet. Huh, wat vaag haha

Dat is inderdaad raar! In een ander land kan ik het begrijpen, maar gewoon in Nederland? ö