Rare volgorde..

Ik ben nu zo’n anderhalve maand samen met mijn vriend. Toen we twee weken bij elkaar waren, ging hij wel al mijn broek in, maar dit was niet echt vingeren, dit begon de derde week. Toen we een maand samen waren befte hij mij en na anderhalve maand -vandaag dus- hadden we voor het eerst seks.
Maar… het probleem is dat ik niets bij hem durf te doen qua aftrekken of pijpen. Hij vroeg ook aan mij waarom ik niets bij hem deed en toen heb ik hem eerlijk verteld dat ik dat niet durf. Vandaag probeerde hij het door middel van het sturen van mijn hand in de richting van zijn broek. Ik wilde hem wel aftrekken, maar ik durfde niet.

Heeft iemand tips (hoe moet het, wanneer is het juiste moment en is het echt zo eng als ik me voorstel dat het is?)… Het is namelijk best een rare volgorde om wel seks te hebben maar hem niet eens af te durven trekken…

Gewoon doen. Ik vond het ook doodeng.
En nog steeds heb ik altijd een beetje de angst dat ik het teleurstellend doe.
Maar als hij het graag anders wilt geeft hij het wel aan. En vooral nu hij er bij jou al vanaf weet :wink:

Vraag anders of hij jou een beetje wilt helpen. Zijn hand om de joune, zodat hij je een beetje kan sturen, en hierna kan je het zelf proberen. En hij houd er echt wel rekening mee dat je het eng vind en dat dit de eerste keer voor je is.

Zo gek is dat niet hoor. Het kan veel intiemer zijn dan gewoon seks. Laat je in ieder geval niet overhalen en doe het pas als je er 100% achter staat. Of je het nou nu of over een maand doet, spannend blijft het toch wel.

Het is ook eng, de eerste keer ging ik bijna over mijn nek omdat ik het vies vond voelen :'D maar zodra je het eenmaal hebt gedaan dan durf je steeds vaker. En als je vraagt of hij je wilt helpen dan kan het misschien minder eng zijn.

ja dat, en je hoeft het toch niet perse te doen voor jullie verder gaan. Wat maakt die volgorde nou uit, het is toch júllie volgorde…

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wil je het niet of durf je het niet?

Als hij je al naar je broek stuurt helpt hij je eigenlijk al. Gewoon doorbijten door de angst, je doet heus niks verkeerds.

Huh, maar je hebt hem nog niet ‘aangeraakt’ daar, maar al wel seks gehad??

Herkenbaar :stuck_out_tongue: Ik durfde het eerst ook niet, bang dat ik hem teleurstelde. Maar je moet er gewoon even doorheen, al heb je 't eenmaal een keer gedaan zal je zien dat het hartstikke meevalt en iedere jongen vind iets anders lekker, dus in principe kun je het niet fout doen en moet je altijd leren wat je vriend lekker vindt.

:face_with_raised_eyebrow: