rare verschijnselen, seksueel actief

Ok…
Ik ben 21 en ik moet de laatste tijd supervaak kleine plasjes doen, en meestal doen ze pijn. Ik ben sinds kort erg seksueel actief. Vrijen doe ik met condoom. Maar pijpen niet. Ook slik ik sperma. Als ik seks heb gaat het best hard. Ook is laatst het condoom gescheurd en moest ik de morningafterpil nemen. Binnenkort maak ik tijd vrij voor een soatest.

Gaat het goed met me? Ben ik zwanger? Of heb ik blaasontsteking? Of is dit normaal?

Ik ben niet aan de pil.
Morningafterpil voorkomt geen soa’s na onveilige seks toch.

Vaak moet plassen en daar pijn bij hebben kan inderdaad duiden op een blaasontsteking. Echter hebben vrouwen die zonder condoom vrijen daar eerder last van dan andersom. Ik denk dat je, je niet zoveel zorgen hoeft te maken. Wel goed van je dat je een soa test laat doen. Beter het zekere voor het onzekere.

succes

condoom was boven (bij eikel) open gescheurd en naar beneden gerold zegmaar… dus zijn heel eikel en halve penis was ontbloot… Zo ver was het condoom gescheurd… denk dus wel dat ik een soa down under zou kunnen hebben

Misschien moet je eens een gesprek met je vriend aangaan. Voordat ik seks met mijn vriend had wist ik of hij al eerder een bedpartner heeft gehad enz. Gelukkig waren we beide nog maagd (e.d) en hebben we hier dus nooit over hoeven twijfelen

ik denk dat je een blaasontsteking hebt, als ik jou was zou ik even naar de dokter gaan. x

ik heb geen vriend… ik ben na 6,5 single sinds kort, en daar geniet ik van momenteel :flushed:

Oké zolang jij je daar goed bij voelt en er van geniet moet je dat doen. Alleen denk ik nu inderdaad dat het heel verstandig is om een soa test te laten doen. Als ik jou was zou ik dit dan ook om het half jaar of een keer in jaar blijven doen tot je een vaste partner hebt. Via een one night stand weet je natuurlijk nooit wat je naar binnen laat.

helemaal mee eens! Dat ben ik ook zeker van plan :slightly_smiling_face:

Gelukkig kies je wel voor safe. Zou heel erg zonde zijn als je toekomst vergooit met je avontuurtjes :wink:

dusss… blaasontsteking waarschijnlijk? mijn plas is niet oranje achtig ofzo…? En soms hoef ik heel lang niet, en dan weer vaak…