rare verhalen.. en een rare jongen

Nou, ik zit hier mee, en ik weet niet precies of t hiertussen hoort maar ik vind van wel opzich…
Ik had een vriendje op school, en er gingen allemaal verhalen rond over hem dat hij me gebruikte enzo, maar ik geloofde het niet, ik luisterde naar hem ( logisch… )
En dat is zn 10x gebeurd dat ze over hem of mij aan t praten waren,
en nu vandaag, negeerde hij me weer en toen liep ik naar hem toe en vroeg wat er was, en toen liep die lachend weg… daarna gingen er meisjes tegen hem praten van : Je gaat zeker met haar trouwen he! ( hun haten me btw )
& hij zo : nee hoef geen varken als vriendin, of varkenskinderen. ( ik ben niet echt dun… maar ook niet echt dik… )
en toen ik hem tegenkwam zei ik zovan : waar zeg je niks in me gezicht dan?
hij zo :flikker op dikzak.
gewoon uit t niets, ik heb NIKS gedaan,
en nu praat iedereen over me, zelfs mensen die ik niet eens ken,
volgens hun heb ik altijd zwembandjes, en loopt mijn kont over mijn rug?
Iedereen lacht me ok uit als ik nu ineens langs loop,
en ze vinden t niet ‘gek’ dat iedereen t met me uitmaakt of me gebruikt,
ik wil nu dus echt niet meer naar school…
en ik weet niet wat ik moet doen…

Dat je nog met hem hebt…
Je moet je niet zo laten behandelen door een jongen.
Als ik jou was zou ik een veel lievere jongen zoeken, die WEL om je geeft. (want zo als ik dit lees, doet hij dat niet)

Auw, ik zou echt niet weten wat doen. In elk geval niet achter die jongen gaan lopen. Laat hem maar lekker links liggen.

Hee,zo te horen word je gepest,
ik zou graag het hele verhaal willen horen,
kun je me een berichtje sturen op mijn girlscene profiel?
Dan kunnen we verder praten

Wat dacht je van hem dumpen? Zoiets verdien jij toch helemaal niet? En wat die kids betreft, gewoon negeren. Stelletje aso’s. Gewoon een beetje attitude hebben joh. Laten zien dat je niet kwetsbaar bent. Anders een goed gesprek aangaan met je vriendinnen… je hart goed luchten ergens. Bah, dat mensen anderen zo naar beneden halen vanwege hun verschijning.

Ik denk dat het al duidelijk genoeg was dat het uit is?
En anders maak ik het morgen wel duidelijk door het in zn gezicht tezeggen…

Ah, dat zag ik over het hoofd. Neejoh, negeer hem maar. Hij is echt een zak. Je verdient beter, uhu. En wat die pestkoppen betreft, doe alsof ze lucht zijn.

Ik dacht toen ik je verhaal las ook dat t nog aan was. Bah, ik zou hem gewoon negeren. Wat een lul!

Uitmaken.
Dàt al sowiesooooo, wat een kutboy.
Hij is je zoooooooo niet waard.
Rotjoch. Als ik 'm zou zien zou ik zijn mannelijk dingetje eraf trekken ><

Of ja, mannelijk?

Wat een kleuter! Meis, zulke jongens moeten ze afschieten.

HIJ - VERDIENT - JOU - NIET!

En je moet maar zo denken; zo’n jongen moet op z’n knieën om ooit VAN ZIJN LEVEN nog een vriendin als jij te krijgen.

Kutkind. Echwoah!

Compleet negeren die vage mensen, niemand is perfect, dus zij hebben totaal geen reden om zo over je te praten. Dat weten ze zelf vast ook wel, dus ik zou er niet te veel op ingaan of als dat niet gaat gewoon een rake kutopmerking terug maken. Sowieso wel naar school blijven gaan, je moet je niet laten kennen!