rare topics en dergelijke

Ik moest even zeggen dat er hier wat mensen zijn op girlscene die hele rare topics plaatsen zoals vissen vermoorden enz. Ook wordt er veel gescholden tegen elkaar en dat is toch niet wat de bedoeling is van girlscene? Wou gewoon even zeggen denk na voordat je een topic plaatst die zinloos is ofzo en denk na wat je zegt. Moest dit even zeggen. Jullie zijn geweldig.

:hugs:

Dit kon ook in een van de topic’s die niet nutteloos zijn zoals het lucht je hart en het wwjneek. (:

vissen vermoorden doen ze dagelijks.

Dit is een zinloos topic, dom veulen.

http://media.tumblr.com/tumblr_mcami6pTD21qfbhp5.gif

hahaha dat plaatje

Omg ja zo raar :frowning_face:

Ik vind het best hypocriet om een topic aan te maken over nutteloze topic’s, maar dit topic zelf ook geen toegevoegde waarde heeft aan girlscene. Vooral niet bij lifestyle. Dit kan geen eens in het subforum ‘onzin’. Gewoon in een topic.

Goed initiatief, charliegirl1359! :rainbow_flag:

Charliegirl: je hebt gelijk, maar om er nou een toppic over te maken?
Valt niet in goede aard zoals je merkt :cold_sweat:

Zo, wat een heerlijk samengespan van reacties hier weer, meiden!

@ TS: Ik vind dat je gelijk hebt en dit is zowel een boodschap voor de trollers; blijf weg, als een boodschap voor de mensen die reageren; verlaag je alsjeblieft niet tot dat niveau.

Hahahahhahah je maakt jezelf nu deels belachelijk.

Bullshittopic

gelukkig is die ene troll nu geband (:

hoe gaat het met je charlotte?

haha goed hoor met jou dan???

Sorry dat ik een topic heb aangemaakt, maar ik vind dat het even duidelijk moest zijn om geen topics aan te maken zoals vissen vermoord en dergelijke.

Ik vind dit topic raar… en dergelijke

Wat leuk, dat je een topic maakt die gaat over het topic zelf.
En ja, sommige topics worden door troller’s gemaakt.

Ze heeft het ook over schelden tegen elkaar, ik wil niet lullig zijn. Maar misschien kan je er een voorbeeld aan nemen. Ik ook maar ik doe het alleen tegen trollen.

Nee die reactie was deels een grappie heur. Maar dit topic is toch een beetje zinloos? :cold_sweat:

Dit is een zinloos topic met vast hele goede bedoelingen …en dergelijke :wink:

Naja een topic helpt daar echt niet tegen… Just saying