Rare, stijve, geirriteerde hand.

Ik heb sinds een aantal maanden last van mijn rechterhand+pols.
De wijze waarop ik mijn pen pf potlood vasthoud is niet normaal, ik buig m’n hand helemaal in plaats van recht en dan kan ik geen lange stukken tekst pennen en recht op het lijntje. Ook heb ik dit met typen.
Ook houd ik mijn hand heel kramp-matig als ik er niet oplet, hij is zeg maar niet ontspannen. Ik houd het dan in een rare houding.
S’ avonds voelt het vaak erg stijf.

Hebben jullie dit ook? Of weten jullie wat het is?

Je zou me er erg meehelpen!

Liefs.

geen flauw idee, upje!

Wow, dat klinkt niet zo best.
Weten je ouders dit? Zo niet, misschien is het een ideetje om het erover te hebben. En misschien is het ook wel geen slecht plan om de dokter een bezoekje te brengen! :wink:

haha moest eerst heel hard lachen toen ik rare stijve las :smirk:

OT: Mischien dat je een muisarm hebt, dat je spieren zo gewend zijn aan de manier waarop jij schrijft en met een pc overweg gaat. dus ik zou gewoon even langs de dokter gaan!

^ Mee eens. Je hoort vaak over van die enge ziektes met je gewrichten enzo. Laat het serieus even nakijken!

Ga echt naar de dokter…

Dokter. Misschien dat je en ontsteking hebt?

Ik heb heel veel last van mijn bijna al mijn gewrichten gehad. dat was is nu 1,5 jaar geleden ongeveer.
Ik moest naar eht revalidatiecentrum, ik denk neit dat het bij jou zover komt hoor, maar later ging ik naar de fysio. Daar leer je dan een beetje met als je gewrichten om te gaan.
Loop in ieder geval een keer langs de dokter! :grinning:

xxxxxxxxxxxx

misschien een keer langs een dokter

[i]Ik denk dat je een RSI hand hebt (muisarm) of een tunnelsyndroom (google maar eventjes :wink: )

Even na laten kijken bij de dokter, want dit soort dingen kan funest zijn voor je beroep wat je later wil uitoefenen![/i]

ben vrijdag naar de dokter geweest. waarschijnlijkk te korte pezen en spieren doordat ik ooit m’n hand ging ontzien…oefeningen gehad, over een maandje terug! anders cesartherapie…

RSI?

Reuma?

zowieso denk ik even bij de dokter langsgaan. ook denk ik dat fisiotherapie zal helpen! succes en upje!

Okee, succes dan maar!

Edit: ik lees nu pas dat je al naar de dokter bent geweest,

Pfoeh. :S
Veel sterkte enzo met die oefeningen.

Cesartherapie is ook helemaal niet zo erg hoor :slightly_smiling_face: Maar hopelijk kom je er zo snel mogelijk vanaf!

RSI?
Dat kregen wij op school ;p