Rare slaap gewoontes.

Wie slaap wandelt er of praat in zijn slaap?
Heeft iemand wel eens ‘droom-visioenen’ gehad ?
Andere rare dingen zijn ook welkom (:

Niet zo heel raar, maar ik slaap op m’n buik :’)

En toen ik klein was, ben ik in m’n slaap in een kast gaan zitten xd

Ik slaap gewoon normaal :stuck_out_tongue:?

Heb wel vaak dat ik gewoon alle 5 dromen onthoud, beetje vermoeiend.

Ik heb wel eens gehad dat ik dan wat droomde wat een paar weken later ook echt gebeurde. Dat is echt heel raar.

Ja ik droom echt de raarste dingen.
Ik droomde een keer dat ik bij koningin beatrix van de trap viel, en een keer dat ik door een politiebusje werd opgehaald en naar de gevangenis moest, en toen had ik me verstopt bij mn moeder xd
Verder praat ik niet in mn slaap, ik slaapwandel niet en ik snurk niet. Wel ben ik vreselijk onrustig, heel veel draaien etc.

dat heet deja vu.

Ja dat is zo eng, daar word je gewoon bang van ;|

Huh, deja vu’s zijn juist leuk :’)

Ik heb 1 keer geslaapwandelt en riep tege me ouders ssstt.

Als een droom 4 keer terugkomt en je iets mee maakt dat er mee te maken heeft, maar zo vreemd vind ik dat niet.

haha sure, je krijgt een nachtmerrie en dan gebeurt het ook echt, helemaal leuk :grinning:

Volgens anderen praat ik in mijn slaap zeggen ze. Een meisje zei dat een keer op zeilkamp. Verder weet ik niet wat ik doe in mijn slaap :stuck_out_tongue:

Ik praat in mijn slaap.
Ik heb een tijd gehad dat ik ook slaapwandelde, maar nu doe ik dat niet meer.
En heel onrustige nachten, spoken tijdens het slapen.

Neein !
–x-

Mijn vriend zegt dat ik rare verhalen vertel in mijn slaap ;3
Gisteravond zou ik gezegd hebben: ‘‘Wat een grote bomen hé schatje?’’ en ‘‘Ik ben flappie flappie flappie !’’, of ik duw hem ;3 XD laatst had ik hem geslagen, niet hard. Zelf hoor ik van mijn ouders dat ik enorm snurk… (’’:

Haha, ja maar dan denk ik altijd HUH?
En zeg ik: dit is al eens eerder gebeurd, en kijkt iedereen me vreemd aan. xd

Ik ga weleens naar de wc terwijl ik slaap, heel droog :stuck_out_tongue:
En verder heb ik niet echt rare gewoontes… Vroeger lag ik nog weleens horizontaal in mijn bed(voeten tegen de muur, hoofd in een la van mijn nachtkastje) .

• Ik slaap t liefst zonder kussen
  • Ik ‘schreeuw’ wel eens in mijn slaap :stuck_out_tongue_winking_eye:

-

Vroeger ging ik altijd om 12 uur naar de wc, slapend, maar dat doe ik de laatste paar jaren niet meer. M’n moeder hoorde me altijd naar de wc gaan.