rare situatie

een jongen noem hem maar S heeft me verteld dat een andere jongen C mij leuk vind en vertelde dat hij mij knap vond ensoo…
maar ikvond C vorig jaar leuk en hij volgens mij ook, maar dat wist ik toen niet nu vindt ik hem niet meer leuk. maar ik geloof wel dat C heeft gezegd dat ik knap ben, maar of hij mij echt leuk vind??? maar mijn beste vriendin heeft hem ook leuk gevonden en vertelde ze me net een verhaal over dat zij een jongen leuk vond maar een andere vriendin van ons ook en dat ze daar echt boos om kon worden. maar dit klinkt dan wel weer lullig als C mij echt leuk vind, en ik heb het ook tegen haar gezegd wat C zei, maar elke keer als ik over hem begin dan kapt ze me verhaal af of zegt dat ik wel verdacht veel over heb praat. terwijl zij C niet meer leuk vind en ze vroeg vorige keer in DDW kan je zweren dat je hem niet leuk vindt, ik zei’’ ja, dat kan ik maar ik kan dat niet zweren voor heel mijn leven alleen voor nu’’. maar toen vond je hem nog wel leuk,maarhet zielige vind ik dat hij mij wel leuk gevonden heeft en haar niet en hij vind me waarschijnlijk weer leuk… please advice…

ik haakte af bij ‘ensoo…’
sorry ^^

oke ik snap er geen flikker van.
wat is het probleem?

WTF

http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/009/832/dafuq-did-i-just-read-meme.jpg

Euhm, ik snap niet wat een probleem is…?

Allereerst halleluja wat een tekst.

Ten tweede: vind je die gast uberhaupt leuk? If not, wat is dan in godsnaam je probleem? Dat je niet over hem mag praten? Voel je je kut omdat je niet over hem mag praten? Of vind je het leuk dat hij je knap vindt? Moeten wij ook zeggen dat je knap bent? Of wil je wat met hem, in contact komen ofzo?

Even vertalen voor de mensen die moeite hebben met lezen:

Een jongen heeft tegen haar gezegd dat hij haar knapt vindt. Echter weet ze niet of hij haar alleen knap vindt of ook leuk. Zij vond deze jongen vorig jaar leuk, maar nu niet meer.
Een vriendin van haar vond hem eerst leuk en zwoor eerst dat ze hem niet leuk vindt en vindt hem nu ineens wél weer leuk. En ze zei dat ze boos zou worden als een andere vriendin een jongen leuk zou gaan vinden die zij ook leuk vindt.

(teminste, dit is wat ik begreep)

Ik zou er verder niks aan doen, maar misschien als die jongen S er weer over begint zou ik zeggen at je niks van C moet. Het komt vanzelf wel bij C.
Je vriendin kan je verder niet helpen ben ik bang.

dat heb je echt goed begrepen, het was ook wel ingewikkeld bedankt voor je advies.

Als je hem niet leuk vind is er toch geen probleem?

ik weet niet of ik hem leuk vind??? ben aan het twijfelen, hij is echt knapp en aardig ensoo, maar ik wil zelf niemand leuk vinden omdat ik bang ben voor afwijzingen… sinds de laatste keer dat ik iemand leuk vond… was trouwens iemand anders