rare situatie

Hallo,

Nu is dit een beetje raar, want ik ben geen meisje maar een jongen. Nu wil ik toch mijn verhaal kwijt.

Ik heb besloten op 29 november 2015 te stoppen met mijn relatie van 3,5 jaar.

Zij heeft op oud en nieuw een jongen leren kennen en op 16 januari 2016 haar nieuwe relatie gestart ( nog steeds in de relatie en het lijkt goed te gaan).

Nu heeft ze tot en met gisteren mij aardig veel hoop gegeven. Dit waar was. Ze kijkt elke dag naar onze foto’s en heeft het verwerken stopt gezet. Maar ze kan niet voor mij kiezen, omdat ze me niet meer vertrouwt.

In die tijd heb ik er spijt van gekregen en in gezien dat zij wel de ware is. Ik heb een aantal wanhopige actie’s gedaan die gezorgd hebben dat er boosheid kwam. Gisteren kwam er een ruzie en toen hebben we elkaar redelijk uitgescholden… en toen was het ‘verdwijn uit mijn leven ect.’

Vandaag heb ik gezegd dat het mij spijt en dat ik haar nog terug wil en dat ik voor haar zal blijven vechten. Hier heeft ze eerst op gereageerd ‘wat je gisteren zei kan ik geen vrienden meer met je zijn’ en nu is het stil.

Nu is mijn vraag, als ik zeker weet dat het geen valse hoop is geweest. Wat ik moet doen? Ik denk elke dag aan haar. En heb spijt van dat ik het uitgemaakt.

PS: als zij in een relatie zit spreekt ze niet af met andere jongens ( dus ook niet met mij, daar is ze trouw in) Maar nu heeft ze wel met mij afgesproken en praatte ze in het begin stiekem met mij…

PSS: vandaag gezegd dat ik een nieuwe meisje heb leren kennen. waar ik het gezellig mee heb, meer niet. En haar antwoord is gelijk ‘veel plezier met je nieuwe hoer. de groeten’

Wat moet ik doen? ben echt radeloos. wat gaat er in dat hoofd om.

Het spijt me, maar jongens zijn niet toegestaan op Girlscene dus ik moet je topic helaas sluiten.