Rare signalen..

So there’s a guy…
En ik vind hem echt leuk, ookal ken ik hem niet zo goed.
Ik ging hem paar maanden geleden volgen op instagram en toen volgde hij me terug.
Maar ik heb hem nu al een paar keer in de aula gezien, bijv. vandaag toen ‘ie binnenliep keek ‘ie echt gelijk naar mij, ik zit bijna altijd op dezelfde plek.
Ik krijg echt een hartverzakking als hij naar me terugkijkt, ik zweer het.
En toen dacht ik nou, ik ga op z’n instagram foto reageren, tenminste een stap in een goede richting.
Even later reageerde een team maat op mijn foto ’ Spring in de zee’ op mijn foto waar ik bij de zee stond. Hij volgt mij niet eens en ik hem ook niet. Ik denk dat ik een beetje een verkeerd moment uit had gekozen en dat hij dat binnen kreeg in de kleedkamer van z’n voetbalteam. Ik kon die opmerking van zijn vriend nou niet echt als iets positiefs opvatten. Toen zag ik dat hij mij ontvolgt had.
En twee uur daarna ( half 11) dat hij me weer wou volgen.
Een vriendin zegt ’ Zo dat je hem opmerkt’ .
Ik denk persoonlijk, dat zijn teammaat dan heeft gezegd van ; wie is dat ofso. En dat 'ie dan om een beetje stoer te doen me ontvolgde maar later thuis stiekem weer een volgverzoek stuurde.
Ik heb me de dag erna ziek gemeld op school, omdat ik me heel er schaamde ; die teammaat zit trouwens ook bij mij op school.
Maar dan bijvoorbeeld vandaag had ik weer oogcontact met hem, ik snap er echt niks van.
Ik vind hem echt leuk en hij is echt een van de weinige leuke jongens bij mij op school.

Probeer een keer een gesprekje te starten, wie weet! :slightly_smiling_face:

Inderdaad, probeer met hem in contact te komen! Succes!

Dit zijn echt typisch dingen waarover meisjes rampscenarios gaan verzinnen terwijl er eigenlijk niets aan de hand is, wat je denkt zou waar kunnen zijn alleen moet je er echt niet zoveel over nadenken!! Het komt wel goed :kissing:. Succes ermee!!
(geen school missen als dat niet nodig is, meid. Deed ik 3 jaar geleden ook altijd, doen alsof ik ziek was, later krijg je er spijt van :slightly_smiling_face: :wink:

Denk dat jouw rampscenario van het stoer doen niet klopt, want dan ziet die teammaat toch ook weer dat hij je opnieuw volgt? Denk inderdaad dat hij je aandacht wilde trekken of misschien per ongeluk had ontvolgd.

Wel raar als hij me dan 3 uur later pas weer volgt… Ik denk zelf dat het wel was om stoet te doen, want zijn vriend zal vast niet gaan kijken bij zijn volgend o f hij me weer is gaan volgen

Zal ik doen! Dankjewel voor je berrichtje :hugs:

upppje

Op sommige dagen heb ik echt veel oogcontact, maar op sommige dagen gewoon niet. Misschien denk ik er gewoon te veel achter en kijkt 'ie gewoon toevallig een keer naar me als ik ook kijk. Wat denken jullie?

De ene dag voelt het gewoon zo intens en een andere dag gunt hij me nog geen blik… Uppje