rare schoonmoeder?

hee allemaal!,
ik ben 15 jaar en mijn vriend is 17 we hebben nu 7 maand, alleen is er een probleempje hij mag niks… het gaat super goed tussen ons hoor alleen hij mag niet blijven slapen( dat is dan nog niet zo erg) als we wat willen doen moet hij altijd vragen of hij wel weg mag ( ook 'smiddags…) en soms mag het niet en dan zegt ze tegen hem ik heb er geen zin in dat je weg gaat… :face_with_raised_eyebrow: naja net zo als laatst, hij zei tegen zn moeder ik ga voetballen en toen zei ze: ik ga?? mag ik wel even voetballen. terwijl hij al 17 kijk als hij nou 4 is oke… helemaal in het begin van onze relatie belde ik hem een keer hij lag toen al in bed maar het was nog maar 10 uur ofzo, toen hoorde zn moeder dat en sinds die tijd moet hij zn mobiel elke avond inleveren nu 6 maand later moet dat nog steeds. :expressionless: hij heeft er zelf ook wel last van dat ze zo is en ik ook wel… alleen kan ik moeilijk tegen hem zeggen van praat is met je moeder want ze behandelt je verkeerd toch? en ik kan ook moeilijk naar haar toe gaan :stuck_out_tongue: Weten jullie misschien een oplossing?

Wow. Ik denk toch dat hij met haar moet praten. Dit is echt niet normaal eigenlijk.

o gelukkig dat je dat zegt ik had t gevoel dat ik al aan het overdrijven was :pensive:

je overdrijft echt niet hoor…
beetje kinderachtig van zn moeder

Wat een controlfreak, duidelijk ik-kan-en-wil-m’n-kind-niet-loslaten-syndroom
Wat een FREAK.
Je zult echt moeten praten met je vriend, of je laat hem dit topic zien… Dan weet hij ook dat jij er mee zit, en ziet hij deze reacties ook, dat zijn moeder echt niet normaal is!

Het is duidelijk dat zijn moeder het niet kan accepteren dat hij een grote jongen wordt. Tijd voor een goed gesprek!

Ik vind niet dat die reacties van: ‘dit is niet normaal’ en ‘wat een freak’ echt gepast zijn. Je schoonmoeder houdt duidelijk erg veel van haar zoon en is nogal beschermend. Misschien moet je vriendje gewoon eens rustig met haar gaan praten, zonder jou erbij of course.
Loslaten is altijd moeilijk voor moeders, dus een beetje respect.

Ga praten! Want dit is niet normaal.

Ik denk dat er niks anders opzit dan dat je vriendje met haar moet praten.
Want dit is wel een vreemd natuurlijk

Wees trouwens wel voorzichtig in het overbrengen naar je vriend. Moeders zijn vaak een heel moeilijk en kwetsbaar onderwerp voor jongens.

o oke ;o wist ik niet :flushed:

je kunt best dit topic laten zien ofzo xd
maar niet dat je zit; Je moeder is echt een kutwijf. Ofzoiets.

Ik snap dat loslaten moeilijk is voor moeders, da’s voor alle moeders zo! Maar wie z’n moeder laat nou zn telefoon inleveren voordat hij naar bed gaat (of nog eerder). Dat vind ik echt wel freak-gedrag.

Hij moet een goed gesprek aan gaan met zijn moeder
Ze wilt hem duidelijk niet loslaten, maar met een goed gesprek hoop ik voor jóu, en hem (én jullie relatie) dat het goed komt, want dit kan roet in het eten gooien.