Rare ruzie...

opgelost

Ik zou hem ook negeren. Raar van hem dit…

Waar slaat dat op? :’)
Laat hem inderdaad maar even zijn eigen sop gaarkoken.

Haha wtf is dat voor een kerel…

Ik heb dit al gevraagd en hij zei dat het is omdat ik beloofd had dat ik voor donderdag het zou kunnen, maar ik heb dit nooit belooft. Ik heb sinds zaterdag iedere dag minimaal een uur geoefend en hij vond dit niet genoeg. Ik denk echt, gedraag je naar je leeftijd ofzo.

hahaha wtf. Laat hem lekker, rare jongen.

Hoe oud is hij dan? :’)

21… Zou je niet verwachten met zo’n actie he?

Wat denkt hij wel niet? Je bent z’n hondje niet!

Nee, inderdaad. Ik zou gewoon even afwachten tot hij inziet dat dit echt een debiele actie is.

What the fuck. Nee even serieus is dit echte liefde? Mijn vriend skate en het ging de laatste tijd ook niet zo lekker ermee, natuurlijk vond hij dit kut en ik vond het kut voor hem, maar kom op zeg? Dit kun je toch niet van je vriendin verwachten? Ik zou hem negeren tot hij weer begint en zijn excuses aanbiedt. Dit is ronduit te belachelijk voor woorden. Hij is je vriend, niet je coach.

Omg… dat is wel een beetje sneu…
Maar, ik hoop dat het wel goed komt! mischien moet je vragen waarom hij zo gemeen doet? $

Echt heel raar :’). Ik zou lekker wachten met praten tegen hem totdat hij normaal kan doen

Heel kinderachtig, slaat nergens op!

Gewoon leuke dingen gaan doen en hem laten voor wat het is. Pfft wat een idioot! Die draait vast wel bij als jij stopt met praten.

Wat een idioot, haha. Ik zou me heel erg gaan afvragen of je wel een relatie met zo’n persoon wilt.

dit is wel heel vreemd O,O
ik zou nog 1 keer tegen hem praten en dat is om uit te leggen hoe vreemd die nu doet en dat het nergens op slaat, en daarna vergeten.

dit is toch geen reden om ruzie te hebben!?

Erg kinderachtig van hem.
Dit is echt ruzie om niks.