Rare relatie.

Hee.
Ik heb het nu precies 1 maand en 4 weken met mijn vriend.
Die maand dat we iets hadden, was goed. Toen ging ik op vakantie en sinds ik terug ben, laat hij bijna NIKS meer weten. Ik heb hem in die 4 weken tijd :

• stuk of 5 keer kort aan de telefoon gehad dat ik belde
  • 1 keer op msn tegen hem gepraat waarop hij niks zei
  • 1 keer een paar smsjes gestuurd, hij begon toen wel met smsen.

Maarja, ik ben hem eigenlijk zat en wil het uitmaken. Ik had gepland om dat komende week te gaan doen, want ik ben al eigenlijk over hem heen!
Ik wilde het wel in het echt gaan uitmaken

Maar toen was ik vandaag bij mijn oma op bezoek en ik had het er even over met mijn tantes. En die zeiden tegen mij, dat ik het helemaal niet meer uit hoef te maken, omdat we op dit moment al geen relatie meer hebben.
En zij vinden het nalopen als ik er in het echt naar toe ga om het uit te maken.

Ik zou het nalopen vinden als ik AL mijn energie erin ging steken, om dit nog te laten werken.
Maar ergens hebben ze wel een punt.

Wat zouden jullie doen? Gewoon even opbellen, in het echt naar toe gaan, of het nog proberen te laten werken?

Als je hem nog leuk vind zou ik het nog proberen, maar als je niet meer wilt dan zou ik wel even naar hem toe gaan.

Waarom zou je geen relatie meer hebben volgens hun? Omdat hij haast niets van zich laat horen? :confused:
Gewoon heengaan en uitmaken, klaar.

Kijk, zij zeiden tegen mij:
Ja, als die jongen echt om je gaf, dan wilde die je elke dag zien en liet hij gelijk wat weten toen je terug was van vakantie, maar dat doet die niet.
Hij geeft om alles behalve om jou
blablabla
zo’n heel lulverhaal
En ik moet wel eerlijk bekennen, dat het voor mij de afgelopen weken ook niet meer echt voelt alsof ik een vriend heb.

Maar ik wil het wel echt achter me laten en hem sowieso nog een keer in het echt zien om dingen uit te praten, waar het nu mis is gegaan, of dat dit bijvoorbeeld heel normaal bij hem is.
Maar dadelijk, denkt hij echt dat het al uit is, en zou hij het idioot vinden als ik het kom uitmaken. Ik weet het echt niet!

heengaan → uitmaken.
al zou ik persoonlijk dat niet meteen doen… ik zou naar hem toegaan en vragen waarom hij niks meer van zich laat weten sinds dat jij terug bent van de vakantie…
maarja als je er verder geen zin meer in hebt of je vind hem niet leuk zal ik dus wel gewoon naar hem toe gaan en het uitmaken…

Ik vind niet dat je nu geen relatie meer hebt hoor, ten minste, ik vind dat dat duidelijk moet zijn voor beide partijen. Stel je voor je komt een leuke jongen tegen en je zoent ermee, kan hij het vreemdgaan vinden en je een naam bezorgen. Zo denk ik dan altijd:P. Ik zou hem opbellen en vragen of je diezelfde dag even met hem in reallife kunt praten. Als dat niet kan zou ik het meteen door de telefoon uit maken. Succes:)

Oh, en de het-nog-proberen optie zou ik niet doen, je verdient beter, iemand die jou meer aandacht geeft en ook iemand die jij zelf echt leuk vind.

1 maand en 4 weken is toch 2 maanden haha:P

ontopic: doen wat jij denkt dat logisch is.

[quote author=Jeudesmik link=topic=202627.msg[quote author=Perseverance link=topic=202627.msg[quote author=Perseverance link=topic=202627.msg9005558#msg9005558 date=1311530166]#msg[quote author=Perseverance link=topic=202627.msg9005558#msg9005558 date=1311530166] date=1311530166]#msg[quote author=Perseverance link=topic=202627.msg[quote author=Perseverance link=topic=202627.msg9005558#msg9005558 date=1311530166]#msg

Nou… officieel heb ik het over 4 dagen pas 2 maanden met hem. Maar om het tijdsperspectief ff duidelijk te laten zien en omdat het vandaag precies 4 weken geleden was, dat ik hem voor het laatst zag, had ik het ff zo neergezet :slightly_smiling_face:.

[quote author=Jeudesmik link=topic=202627.msg[quote author=Perseverance link=topic=202627.msg[quote author=Perseverance link=topic=202627.msg9005558#msg9005558 date=1311530166]#msg[quote author=Perseverance link=topic=202627.msg9005558#msg9005558 date=1311530166] date=1311530166]#msg[quote author=Perseverance link=topic=202627.msg[quote author=Perseverance link=topic=202627.msg9005558#msg9005558 date=1311530166]#msg

Ja, inderdaad!
Maarja, vreemdgaan is dan ook niks voor mij. Ik was naar Lloret op vakantie geweest en heb me echt goed gedragen! en hier in Nederland ben ik nog een paar keer op stap geweest, en ook daar heb ik niks verkeerd gedaan!
Dus ik snap zijn probleem ook niet echt.
Ik denk dat hij gewoon zo is, en hij zal toch niet veranderen. Daarom heb ik om eerlijk te zijn ook niet echt zin om hem nog een kans te geven!

Bedankt iig voor alle adviezen :slightly_smiling_face:

haha dat was precies het eerste wat ik dacht :stuck_out_tongue:

Ik zou het gewoon alsnog uitmaken, dat is wel zo netjes. Dan is het voor jouw gevoel in elke geval gewoon een afgesloten hoofdstuk. Succes!

Oh juist, ging jouw vorige topic niet over 'n feestvakantie? Heeft ie serieus nog stééds niks laten weten?! Hij had het er toch moeilijk mee, he? Dat is wel flink overdreven. Ik zou naar 'm toegaan en hem eens uithoren. Maar ja, voor mij zou het ook klaar en duidelijk zijn : een jongen die niks laat weten om zo’n reden, kan oprotten.

Ik ben het wel een beetje met je tantes eens. In een normale relatie doe je wel iets meer moeite om elkaar te zien en te spreken. Persoonlijk zou ik het uitmaken.

toch even uitmaken inderdaad :slightly_smiling_face:

ik zou denk ik geen contact meer met die jongen zoeken, en hem zelf laten komen.
als hij niet komt weet je het antwoord…

Face to face uitmaken
niet via SMS/MSN ect.

1. niet netjes
  2. je kan meteen met hem praten

Ernaar toe gaan, zeggen waar je je aan stoort. [ de rede ]
En uitmaken :")