Rare rechter tepel ?!

[i]Ik heb iets raars bij m’n rechter tepel …
er zit een soort van ‘ingedeukt lijntje’ in… Ik kan het niet goed uitleggen,
maar het is iniedergeval helemaal recht, en loopt door myn tepel,. op dat bobbeltje op je tepel zie je het heel erg goed, het is een soort van snee.
ik ben niet sexueel bezig geweest ofzo, weet iemand misschien wat het kan zijn??

xxxx.[/i]

Is dat niet gewoon het plekje waar er later moedermelk uit moet komen? :3

Ja ^

Ik bedoel: dan is er verder toch niets aan de hand? Misschien denkt ze dat dát het is ofzo XD

foto? :smirk:

nee sorry,
volgens mij is dat vrij normaal…tenminste, dat er wat eh ‘vouwtjes’ inzitten enzo. Of loopt hij echt diep helemaal over je tepel? Dat lijkt me wat vreemder;p

ik weet niet, want bij links zit er niks.

Ik heb het ook aan de ene kant duidelijker dan de andere kant.

ze zijn sowieso niet identiek.
Is dit opeens gekomen of gewoon geleidelijk/heb je dit al langer?
Zag toevallig je andere topic, echt niet onzeker zijn over zoiets! jongens denken toch alleen: TIETENNNNNNN!

ja maar bij mij zie je aan de andere kant echt niets,
en aan de rechterkant juist heel goed ;O

hy loopt wel diep, maar er doorheen.

xx.

haha die laatste zin :stuck_out_tongue:.
Maar okee bedaankt =3,

Is het geen striae ofzo?

want van seksueel bezig zijn krijg je… kloven in je tepels?.. :q

Is het heel plotseling daar gekomen? Echt in een paar dagen? Want dan is het misschien toch een soort wondje en dan geneest het vast wel weer!

Hm nee ik snap denk ik wel wat ze bedoelt, een ingetrokken tepel.
Hebben veel vrouwen. (:

ziet het er dan zo uit?: http://www.kiesbeter.nl/object_binary/o1247.jpg

owh dat had ik nog nooit gezien.
is toch geen probleem verder of wel?

Maar heb je dit altijd al gehad? Want een ingetrokken tepel is een aangeboren afwijking, het is overigens geen ziekte o.i.d.

En als dit opeens is gekomen kan je beter even naar de huisarts miss gaan :wink:

Dat is gewoon normaal. Waarschijnlijk heb je kleine tepels? Die trekken zich meestal naar binnen, en als ze ‘eruit’ zijn dan zie je vaak nog een klein ‘lijntje’.

‘Platte tepels’ misschien? Hebben heel veel vrouwen hoor, vooral als je kleine tepels hebt idd.

http://www.babybytes.nl/images/borsten2.jpg