Rare reactie nav oppasadvertentie

Hoi iedereen, kunnen jullie mij helpen, k weet me geen raad…

Ik heb een advertentie op marktplaats over dat ik een oppasadres zoek.
Nou werd ik net gebeld door een man (ik weet niet eens meer of hij zijn naam gezegd heeft, dom van me, maar goed…) die vroeg of ik nog beschikbaar was. Dus ik ja, een heel gesprek, vraagt hij ineens: ‘hoe zie je eruit, draag je wel eens korte rokjes?’
Ik dacht eerst dat het zo’n vraag was van ‘loop je er níét als een hoer bij’, je weet wel, dus ik zo: ‘naja, alleen in de zomer, maar dat is dan gewoon een fatsoenlijke lengte…’
Zegt hij: ‘Ik geef je 5 euro per uur… En dan zou ik graag willen dat je ook een beetje korte rokjes aan doet enzo. Dat doet mijn vriendin ook, dus dat zou ik fijn vinden.’
In eerste instantie wist ik niet wat ik moest zeggen. Ik mag toch zelf weten wat ik aantrek, of niet? Dus ik: ‘Ik draag meestal gewoon spijkerbroeken hoor… Ik loop er niet bij als een hoer.’
Zegt die man: ‘nee, zo moet je het ook niet zien… Ik zou het leuk vinden.’

Ik weet me hier geen raad mee. Is dit gewoon onschuldig, of probeert hij wat bij me? Ik zou natuurlijk hartstikke blij zijn met een oppasbaantje, maar ik blijf wel op mijn hoede…
Wat denken jullie? Help me alsjeblieft!

Liefs, Maudy

Nee, ik zou er echt niet heen gaan en geen contact meer mee opnemen. Er zijn heel veel vage mensen op marktplaats, ik vertrouw dit niet.:v

Dankjewel voor je reactie! Ik vond het dus ook al raar… Erg bedankt voor je advies!

xx

gatverdamme wat een viespeuk, trap er niet in!

wat ik ook zo raar vond… Hij vroeg naar mijn lengte. Op zich valt dat wel mee, want ik dacht, ja je moet wel kinderen aan kunne pakken.
Maar de kinderen zijn 1 en 2½, dus daar hoef je niet lang voor te zijn ofzo…
Opzich is het niet erg als iemand naar je lengte vraagt… maar toch

Lekker dat nummer blokkeren of aangeven bij Marktplaats.

Serieus, ga er niet heen.
Waarschijnlijk heeft hij niet eens een kind en/of vriendin,
hij is uit op jou…
kijk uit.

Alsjeblieft! Voor je eigen veligheid niet doen!!

ik kan zijn nummer niet blokkeren… Had een geheim nummer, kwam ik net achter.
Maar als ik nu niets meer van hem hoor, doe ik er niets meer op uit.
Sowieso, als ik al naar een oppasadres wilde, zou ik altijd de eerste keer een van mijn ouders meenemen.
Maar ik ga het nu sowieso niet meer doen.
Dank jullie wel voor jullie advies!

Gelukkig maar dat je het niet gaat doen:).

Kun je ajb je topic titel aanpassen?

He getver! Ik denk dat je zowieso beter gewoon via kennissen/collega’s van je ouders kan gaan oppassen. Via hun kan je dan weer andere oppaskinderen krijgen snappie =P

oke, ik ben heel dom, maar hoe doe je dat? :3

Kan alleen een moderator doen x]

Maar het is dus best wel logisch dat hij op je geilt, dus je zou niet eens moeten twijfelen. En sowieso bij twijfel, nee!

Whahaha als een 1 of andere geile/vage kerel aan mij zou vragen: ‘‘Draag jij rokjes’’ of wat dan ook, weet ik al dat het foute boel is. Die vent wou gewoon een ‘‘geile’’ trio met jou en zijn vriendin! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vertrouw er helemaal niks van!

Ga hier inderdaad niet op in!1 Het is een vieze pedo! Zoek een baaan via een uitzendbureau of pas o kinderen in de buurt of van familie.

wees voorzichtig!!

Omg niet op ingaan! En marktplaats verwittigen.

Duidelijk dat het ene pedo is. Als hij vraagt of je rokjes aantrekt begint er toch al een belletje te rinkelen?

Ik zou er niet op ingaan… Zo hoor je niet om te gaan met mensen die zouden komen oppassen.