Rare plekken op me boven been -.-

Jup, ik heb ook striae. En niet zo’n beetje ook. M’n heupen en onderbenen zitten VOL met striae. Vooral de binnenkant van mn bovenbenen.

Dat komt doordat als ik aankom, al het vet in mn bovenbenen gaat zitten. Echt nergens anders! Mijn buik blijft strak, mijn onderbenen lijken wel die van iemand met anorexia, maar mijn bovenbenen zijn huge en dat is dan ook de enige plek waar al m’n vet ophoopt.

En ik was een paar jaar geleden best zwaar. Dus nu heb ik aardig wat striae.

HALLOOO ik heb het op me ass (zie je niet echt meer maar alsnog). klein btje op me tiete en bovenbenen aan de binnenkant. ma ik schaam me er niet voor.

ik heb het ook op me boven benen aan de binnekant en buiten kant, nietecht heel veel ofzo hoor maar ik heb het niet grond me borsten en ik heb cup c…maar ik ga maar eens lotion proberen, wie weet helpt het

ik heb het ook, maar dan op mijn heupen en een beetje op mijn benen. Ik ben 15, maar ik heb het ook echt al heel lang. Nu is wel het paarse weg, het is gewoon huidskleur zeg maar, dus het valt niet zo heel erg op. Maar heel veel meisjes hebben het. Uiteindelij vervaagt het. Het is dus niks om je zorgen over te maken. Ik heb trouwens geen smeerseltjes gebruikt. Ik geloof er niet echt in.

Ive got it twoo maar bij mij valt t niet echt erg op. meer in de binne kant en niet zo veel .maar als je t goed zag zou ik t ook echt erg vinde jaa. ik weet niet hoe t weg gaat maar je bent zo te zien zeker niet de enige!

haha idd! :slightly_smiling_face: maar dat dacht ik alwel ik hoopte dat iemand misschien een middeltje had of iets anders waarmee het weg gaat of iig minder wordt

ik ook maar bij mij trekt het alweer weg

Ja dat heb ik ook, weet iemand hoe je dat kan voorkomen of tegen gaan of zo? xd.

Bio oil smeren helpt. Te koop bij het Kruidvat voor ¤10 geloof ik. Of ietsje meer of minder. Dat helpt tegen striae. Ik heb het ook, op mijn benen, heupen en buik. Dit gaat niet weg. Maar als je er heel erg mee zit als je bijvoorbeeld met blote benen loopt, doe er dan een klein laagje foundation over? Dan zie je het al wat minder.

Je zegt dat het helpt, maar dat het bij jou niet weg gaat? Hoezo gaat het niet weg dan…?
Heb het zelf ook heel erg op mn borsten. Verschrikkelijk.

Weggaan zal het nooit.
Maar verminderen doet het wel. :slightly_smiling_face:

Ik heb het eigenlijk helemaal niet erg. Het is bijna niet zichtbaar. Maar je kan dan toch bio oil erop smeren? Of helpt dat echt niet?

Oh hierboven staat dat al haha ;p

ik heb het sinds mn 14e en ben nu 15,
het zit op mn billen, en bovenbenen en het trekt steeds meer naar beneden.
dus word steeds meer zichtbaar, bij mij is de oorzaak dat ik te snel wat dikker ben geworden in een te korte tijd. het gaat niet meer weg, maar het kunnen wel in hele lichte strepen veranderen, mijn moeder heeft het ook gehad en bij haar zijn die strepen nu een soort wit achtig.

bio oil
dat werkt wel goed. je krijgt het niet helemaal weg maar het word wel minder