rare ogen

heee,

ik heb hele rare ogen, mijn oogleden kun je zeg maar niet zien, doordat het vel er boven er als ware bovenop zit.
heeft iemand tips hoe ik dit met makeup onopvallend kan maken/camoufleren?

liefs

Ik heb geen idee wat je bedoeld.
Foto?

hee. ik heb zo even geen foto, maar je kunt mn oogleden ( waar je oogschaduw opdoetzegmaar) niet zien doordat de huid tussen mijn wenkbrauwen en ogen er half overheen zit…

snapje?

Ben even vergeten hoe het heet, maar in japan/china hebben ze van die stickers die je oogleden vergroten. En je kan het ook operatief laten doen.

Hangende oogleden?
Kan je laten liften, gaat mn moeder ook laten doen.

Veel mascara op doen zo dat je wimpers heel erg opvallen, en niet je niet-zichtbare oogleden. En even je wimpers krullen zodat je wimpers er wat voor zitten of course. Heb het zelf ook een klein beetje met 1 oog en ik doe dit dus ook wel vaak zodat het niet opvalt! (heb dan ook redelijk lange wimpers!)

hm, ik heb ook vrij lange wimpers, dus dat ga ik maar eens proberen!
bedankt voor je tip!

eehm, nee het is niet echt hangende oogleden, maar meer dat er huid over
is…

Dat hebben heel veel mensen toch? Ik ook.

[i]Ik heb dat ook. Dat is toch niet zo’n ramp?

Alleen smokey-eyes is uit den boze om dat te doen. Verder zie je de kleur van mn oogschaduw best goed hoor :wink:[/i]

foto
want anders kun je niet goed helpen

Ik denk niet dat je dit kan camoufleren.
Gewoonweg goed op leren maken op de juiste manier denk ik.

dat heet ‘hooded eyes’. is niet raar, dat heb ik ook. je kan een paar tutorials op youtube zoeken ervoor, maar voor mij ziet het er beter uit als je de oogschaduw vanaf de wimperlijn het donkerst maakt en dan steeds lichter naarboven (dus geen donkere v aan de buitenkant maken) en de oogschaduw een beetje hoger brengen dan normaal. gewoon zelf spelen met je makeup en kijken wat er goed uitziet :slightly_smiling_face:

[nohtml][b][message=4211254,noline]Momus schreef op 22 October 2009 @ 16:18[/message]:[/b] Dat hebben heel veel mensen toch? Ik ook.[/nohtml]
jatoch, ik heb dat ook.

dit vod ik op google, make-up for hooded eyes:

http://www.eyestune.com/image/hooded-eyes-makeup.jpg

http://www.thepetermans.com/MayKay/HoodedEyes.jpg

bedankt voor jullie reacties! (:
ik wist niet eens dat dat zo heette,
dus hier heb ik al heel veel aan!
UP

als je er last van hebt, doordat het bijvoorbeeld een beetje over je oog heen hangt, kan een operatie gedekt worden door de ziektekostenverzekering.

moet je wel eerst toestemming voor vragen bij de zorgverzekeraar, dan kan het inderdaad eventueel vergoed worden. vaak moet je dan foto’s opsturen en daarbij nog wat formulieren invullen en dan gaan ze jouw geval beoordelen… of het ‘erg genoeg’ is om te vergoeden…

Heb ik ook een beetje last van. Maar zo erg is het toch niet? Ik heb er geen last van hoor XD.

hah, dat is handig! alleen vind ik dat wel een beetje een eng idee.

en ik heb er niet echt last van, vind het eigenlijk gewoon lelijk :frowning_face:

aziaten hebben dat ook… ik had ooit een leraar die had daar last van dus die heeft het overtollige vel weg laten halen en dat werd volledig gedekt door de verzekering.