Rare mailtje en smsje

Hallo, dit is best dringend, dus ik ga niet het hele verhaal vertellen.
Ik ben heel lang heel erg gepest enzo, en toen ik naar de middelbare ging heb ik nieuw e-mail adres en telefoon nummer genomen, maar ik kreeg ineens een mailtje van mijn grootste vijand, met dit erin:
Jo vern**kte h*er, al zwanger?
Ik liet dit aan mijn ouders zien, zij vroegen hoe ze aan mail adres kwam, dat wist ik ook niet, en net kreeg ik dit als smsje:
Hallo k*tkind, morgen word je diehard verkracht door je vader
Ik ben echt heel erg van streek, ik heb haar al geblokkeerd enzo, maar ik voel me echt k*ut.

Negeren en als het doorgaat gewoon weer veranderen van nummer.

En weet je zeker dat zei het was?

ach meid… vervelend voor je…
maar wat is nou je vraag?

Nu ik erover na denk eiglk niet, maar ik herkende haar nummer altijd aan de laatste 3 cijfers, en er stond de eerste letter van haar naam onder…

Bel haar ouders op en zeg dat hun dochter een fucked up kutkind is dat aan cyberpesten doet. :’)

Wat zeggen je ouders ervan, behalve hoe ze aan je nummer komt?

Hoe ga ik me iets beter voelen

trek je er gewoon niets van aan, het is misschien lastig, maar als zij ziet dat je er niets om geeft, dan is er voor haar ook niets meer aan…

Na dat mailtje, maak er een printscreen van, en sla hem op. Blokkeer haar en niks van aan trekken, en na het smsje: verwijder het smsje en blokkeer nummer, en anders weer gaan veranderen, en met mentor bespreken, en als het door gaat ouders bellen.

Als je zeker weet dat zij het was, kun je altijd nog naar haar ouders gaan en het laten zien. Maar je moet wel 100% zeker weten dat zij het is.

(verwijder het eventueel niet als het erger wordt)

Wat een kutkind.

Ik had dat ook eens, en m’n ouders hebben toen aangifte gedaan bij de politie. Daarna had ik er “opeens” geen last meer van en heb ik nooit wat van haar gehoord…

Hoe zielig kan je zijn eigenlijk.

Laat je ouders haar ouders met haar bij jullie op bezoek komen, omdat hun dochter zo doet. Zo zal ze het leren! En als haar ouders het niet willen dan moeten je ouders zeggen dat ze melding gaan doen bij de politie :slightly_smiling_face:

Klinkt goed^

Ik denk dat je moet kalmeren, jij weet zelf ook dat dat meisje alleen maar haar eigen ego probeert op te krikken door onzin uit te kramen. Het is zo makkelijk om anderen uit te schelden, zolang zij zelf maar niet gepakt wordt ermee; dan is het opeens niet meer leuk.

Ik vind het wel extreem dat je zelfs je nummer moest veranderen door dit. Hebben je ouders voorheen met haar ouders gepraat?

Ja, maar de ouders van dat meisje wilde het niet geloven, ook de juf en mij niet, en dat kind natuurlijk ontkennen

Je hebt nu toch bewijs? Raar man.

Als je dat smsje en mailtje bewaard kun je dat laten zien als bewijs. Die ouders zullen het nummer en email adres toch wel herkennen lijkt me…

Mijn ouders hebben net haar ouders gebeld en het mailtje is naar ze doorgestuurd.
De ouders waren heel erg geschrokken en gingen met haar praten, ze zouden over een kwartiertje ofzo even terug bellend! ben benieuwd…

Go parents!!

Je kan een mailtje terug sturen dat je aangifte heb gedaan bij de politie en het IP nummer word opgezocht, als ze niet stopt met deze mailtjes en SMSjes. Ookal heb je dit niet. Zorg dat die mail er professioneel eruitziet, en meestal schrikt dat wel genoeg af!

Wow. Wat bestaan er toch nare mensen. Wie stuurt er nou zoiets? Echt idioot.