Ik weet niet of jullie er ook last van hebben maar bij mijn internet zijn heel de tijd woorden gelinkt naar allemaal reclame enzo
heeft iemand dit ook of weet iemand hoe dit weg kan?
Mijn virusscanner zegt trouwens dat er geen virus is…
up
Dat zijn pop-ups, je kan het ergens blokkeren maar weet even niet hoe en waar haha… wat voor browser gebruik je?
google chroom haha
heb het ook :\
dus ik volg dit even haha
Ik gebruik Firefox. Vind ik zelf ideaal omdat er een Ad Blocker op kan via een Add On. Het blokkeert veel reclame, ook bijv de reclame bij een youtubefilmpje en pop ups.
uppie
Heb je geen plug-in die je niet wilt? Ik weet niet precies waar je dat kan vinden in je browser, maar bij configuratiescherm en dan programma’s en onderdelen, daar kan je het zeker vinden als het er staat. (: Ligt het niet aan de website?
ik heb er ook last van, maar ik kan het nergens vinden waar je het kan uitschakelen
dat van die plug-in weet ik niet maar het is eigenlijk bij alle websites, iig bij veel
Dan kan het best van de plug-in Misschien maar eventjes een goed idee om daar te kijken. ^^
maar wat is een plug-in? ja sorry ik weet niks computers hahahaha
Dat had ik 2 weken geleden ook. Dan moet je even een plug-in eruit gooien. Ik weet niet meer hoe het heet, maar als je in je lijst met plug-ins kijkt, zie je vanzelf wel iets staan wat niet klopt.
Opties » extensies…daar staan je plug-ins.
en wat moet ik dan in of af vinken??
Uhmmmm een plug-in is iets extra’s voor je browser, dus internet exporer als je dat hebt, of google chrome. En bij internet explorer zie je soms een balkje eronder met google search of je anti-virus, waar je dus als je op welke website dan ook zit, op kan klikken en die doet dan iets extra’s. Nou kan het ook dat je per ongeluk een verkeerde plug-in hebt gedownload, of eentje die is meegelift met bijv een liedje of een film. Die kan je gewoon weer eraf gooien. (: Weet je wel hoe je bij configuratie scherm komt?