Rare links in reactie's/teksten

Heey, ik vraag me af of ik de enige ben die ze ziet.
Maar in sommige teksten krijg ik allemaal links te zien, bijvoorbeeld naar lexa.nl
Ik vraag me af waarom dat is en ik vind het zelf best wel vervelend.

Midden in een reactie van een ander zie je een link en als je er dan overheen gaat komt er een plaatje tevoorschijn.
Op het forum media, film en muziek staat bij muziek ook een link. Waaronder een kopje van win een Iphone 5.

Ik weet niet wat dit is maar ik denk dat site’s met win een gratis Iphone 5 niet veel goeds voorspellen en als er links van hem op deze site staan vind ik dat ronduit slecht.

Heeft iemand anders dit ook?

Nee ik heb 't niet, maar ik zou als ik jou was eens even een virusscanner er overheen gooien.

Het is echt alleen maar op deze site, en dat heb ik al gedaan :slightly_smiling_face:

Ik heb ook addblocker en hij staat ook aan maar het zit er nog steeds, alleen op de beginpost zitten er al 2

Heb je internet explorer?

Ik gebruik google chrome

Ja, die staat aan :slightly_smiling_face:

Wat vreemd, probeer eens firefox, kijk of het daar ook is

Ik weet niet waar ik dat kan vinden maar bij internet explorer gebeurt het niet…

Hoe zou ik dit überhaupt kunnen krijgen? Wat is het?

Ik weet dat ik het ook een tijdje had, maar weet niet meer hoe ik het nou had opgelost

Misschien Adblock deïnstalleren en dan opnieuw installeren

Oké, dan ga ik het maar afwachten. En misschien addblock maar even deïnstalleren inderdaad.

Dankjulliewel!

Ik had ook zoiets, dan waren woorden in een tekst blauw en als ik er overheen ging dan kwam er ook een plaatje omhoog, echt irritant. Ik had een beetje gegoogled. Je zegt dat je google chrome gebruikt hè, probeer dit eens?

(sorry voor grootte)

Dus naar extenties gaan en bij mij stond er daar iets tussen met iets met ‘ad’. Ik weet niet meer precies wat maar die moet je dan uitschakelen en/of verwijderen en dan is het als het goed is weg.
Nogmaals, ik weet niet of je hetzelfde hebt als wat ik had, maar bij mij werkte dit wel. :wink:

Bedankt, maar het werkt niet :frowning_face:

Oh wacht het werkt wel! Ik heb de pagina ge-refreshed! Super erg bedankt!

En het is weer terug…