rare jongens.......

waarom zijn jongens zo vreeselijk raar? voor dat ik op vakantie ging was het nog helemaal leuk tussen ons,en wouden we na mijn vakantie(van 2 week)afspreken. hoor ik net van mijn vriendin dat hij met een ander heeft… ik baal hier zo van.

Ik wou me door hem laten ontgroenen, want bij hem voelde me ik gewoon goed… nu voel me gewoon ja alleen ofzo;( what can i do? ik heb nog niet tegen hem gepraat omdat ik boos ben… nouja teleurgesteld en hij heeft ook nog niet tegen mij gepraat.

Ik heb het zelfde meegemaakt, vriendinnen die zeiden dat mijn vriend het ging uitmaken, of met een ander bezig was, Ik kan je een tip geven : PRATEN.
Ik geloofde het ook gelijk van m’n vriendinnen, maar er was uiteindelijk gewoon niks van waar.

Jongens zijn gewoon sukkels. Echt waar.

@SweetestLover
Idd.

Ga met hem praten.

bel hem en zeg nonchalant: hee hoe was je vakantie nog iets leuks gedaan/iets gebeurd? En als 'ie een ander heeft zoek jij ook een ander!

Jongens zijn indd raar!
Ik stuur hem 7smsjes, antwoord hij met 1 (na een halfuur) & antw hij heel droog. :crazy_face:

omg. wat een lul, maar vergeet niet dat het niet perse waar hoeft te zijn. vraag t gewoon aan 'm, wat heb je te verliezen?

/

Vraag het aan hem, dan weet je het tenminste zeker.

Wat een klootzak. :expressionless:

jeetje, en daarvoor was hij gewoon met jou bezig?

jaaa!, hij wou met me afspreken alles… nou ik vond hem gewoon leuk! ik dacht ook wel aan hem in de vakantie… maar het is waar het staat in zn msn naam nou hij stikt maar!

Echt, mannen!
Had dat ook eens, je gaat op vakantie en ‘hij gaat verder met z’n leven’. Even wachten kunnen ze nooit.

Go girl! je hebt helemaal gelijk. (:

Waarheid.