rare jongens?

:face_with_raised_eyebrow:

Oke je wou dit vertellen en verder is dit dus gewoon een compleet nutteloos topic?

of ze hebben een geheel complot tegen je gebouwt haha
of ze aanbidden je
of je hebt een nieuw luchtje ?

grapje dat laatste.

Vast een uit de hand gelopen weddenschap.

volgens mij ben je er gewoon trots op dat er 2 jongens tegelijk met je aan het flirten waren en wil je het daarom aan ons vertellen? :'D

Oh wat ben je toch populairrrr. :drama:

nee eigenlijk niet, ikwou weten wat ik hier in godsnaam mee aanmoet xd

uh ja?
meid, ik zou ze alledrie doen!

sluit dit topic anders maar, zo belangrijk is het eigenlijk niet :tipping_hand_man:

komop, vind je het echt zo ontzettend geweldig nieuws om er een topic van te maken? ik meen het ECHT, koop een taart en vier het. en laat ons verder met rust.

neee ik vind ze niet eens leuk, ik vind heel iemand anders al leuk :astonished:

neee ik vind ze niet eens leuk, ik vind heel iemand anders al leuk :astonished:

ehm? dan is het toch niet zo moeilijk om te bedenken om er dan niet op in te gaan…?

Doe niet zo lullig mensen :l reageer helemaal niet als je niks te zeggen hebt wat haar helpt.

ontopic; vind je de aandacht leuk? niks doen dan. =O
vind je de aandacht niet leuk, eerlijk zeggen dat je t niet wil :slightly_smiling_face:!

ja dankje, ik open dit topic echt niet omdat ik het ‘stoer’ vind maar omdat ik niet weet wat ik hiermee aan moet, want ik ben dit ook niet gewend.

ontopic. ikvind het opzich niet erg weetjewel. ik bedoel, welk meisjes vind het niet fijn. maar ik vind het gewoon raar, alle 3 ineens vandaag. dat snap ik gewoon niet.

Gewoon kwartetje doen, standaard :sex:

-

they all want you, girrlll. dus ik zie geen probleem haha : )