Rare jongen.

Een jongen ik noem hem ff Peter. Heb ik via msn leren kennen via een vriendin van me. Peter is een soort van vriend van die vriendin.

Peter irriteert me heel erg. Ik weet niet wat ik van hem moet geloven en niet. Hij zei tegen vriendinnen van mij dat ze moesten doen alsof hij me leuk vond. Maar die zeiden dat natuurlijk tegen mij. Maar nu blijft hij toch zeggen dat het wel zo is. En dat hij gewoon niet tegen iedereen gaat zeggen dat hij me leuk vind.

En daarna zei hij weer dat het niet zo was en toen wel en toen niet. Ik erger me er echt aan want denk er nu hele tijd aan.

Dat van wat hij tegen vriendinnen heeft gezegd zegt hij sorry over. Maar hoe kan ik sowieso weten of hij me nu leuk vind en of hij die sorry meent enzo.

Verder doet hij altijd gewoon aardig enzo. Maar ik weet het niet hoe moet ik tegne hem doen droog, negeren of gewoon normaal.

Ik weet niet echt hoeik het uit moet leggen. Als het niet duidelijk is of jullie nog info willen zeg het maar. Maar plz help ik zit er echt mee ook al klinkt het overdreven.

Ik zou gewoon niet meer met ‘m praten tot ie normaal doet. En ik zou niets van een jongen moeten dit dat soort dingen zegt/doet. :’)

echt zonde van je tijd, geen energie in steken, lekker laten gaan. en move on :slightly_smiling_face: zet m uit je hoofd. Verder I don’t get the point helemaal, want jij maakt je druk over of hij jou nou wel of niet leuk vind, maar vind jij hem leuk? Zo niet, wat ik eerder zei :stuck_out_tongue: en zo wel…, vraag het in the face aan hem maar dat je niet met je laat sollen.

Ik vind hem niet leuk nee… Maar hij lijkt het toch soms te menen… Ik snap hem echt niet meer