Rare jongen, wat moet ik hiermee?

Okee Ik heb echt dringend hulp nodig.
ik heb steeds ruzie met mijn droomboy & hij scheld me dan voor alles en nog wat uit.
& nou doet ie weer net alsof er niks is gebeurd.
Wat moet ik nu?

Niet meer met hem omgaan.
(ik zou het persoonlijk niet pikken als iemand me steeds uitscheld en daarna weer lief en aardig gaat doen alsof er niks aan de hand was)

Hij is blijkbaar niet zo lief als je dacht…

Nou, als hij mij uit zou schelden zou ik meteen weg zijn.
Dat doe je gewoon niet…

Een jongen die meisjes uitscheld past trouwens niet echt bij mijn beeld van een ‘droomboy’

maar het probleem is dat ik dat ook bedacht van staak die jongen, wacht tot je een leukeren jongen tegenkomt, maar als hij langs loopt dan word ik helemaal rood, & als ik zijn msn icoontje zie dan schrik ik & als ik een sms heb hoop ik dat ie van hem is… ik word gek van deze situatie

hem laten zitten, hij heeft z’n kans wel gehad.
maar ik begrijp dat dat moeilijk is als je hem echt leuk vind…

Behoud je waardigheid en ga gewoon niet meer met hem om.

jullie bedoelen dus ook verwijderen uit mijn telefoon, msn & hyves?

Dat is wel het beste dan kan je geen contact meer met hem opnemen

Ja, en maak hem eerst even duidelijk dat je zo niet met meisjes omgaat.
Wie weet leert hij er nog wat van.
En je komt heus wel over hem heen.

Je zegt dat dit je droomjongen is. Ik vind dat een droomjongen aardig moet zijn en je niet moet uitschelden! Je vind echt wel een ander!

Najaa jullie horen nu alleen maar het slechte, maar ik heb vorig jaar ook heel veel leuke dingen met hem meegemaakt, we hadden het altijd gezellig & ik ben nu al zo ontzettend lang verliefd op hem. alleen de laatste maand gaat het gewoon heel ontzettend slecht.ik weet niet wat het is… && ik ken hem nu al twee jaar & zou het dan niet raar zijn om hem innees van hyves te verwijderen nooit meer gedag te zeggen op school & nooit meer te bellen ofzo? lijkt mij wel!

Zeg hem dat je vind dat hij raar doet, waarom hij zichzelf een reden geeft jou uit te schelden. Wat hij überhaupt in jou ziet; of hij je als een vriendin ziet of als een typisch meisje voor ‘erbij’, waar je af en toe mee praat en opzich mee kan lachen.

ik heb een idee ik laat deze scheld partij even rusten, ik haal beltegoed en stuur een sms’je met: [naam], die ruzies zijn ook maar niks, ik vind het echt jammer, want je bent een hele lieve jongen, maar ik wil nu best wel duidelijk heid, zit er nog een vriendschap in, was ik gewoon zomaar voor de flow of is het gewoon klaar? ik hou van je. [mijn naam]

is dit een goed idee of iemand nog sugesties?

ik hou van je? beetje overdreven, of niet soms?

Hadden jullie/hebben jullie an iets of niet?

Droomboy?

Nee, lieverd.
Dit is allesbehalve een ‘droomboy’.
Hij behandelt je als een voetveeg, en jij laat dat toe.

Show your balls, en bewaak je grenzen!

nou ik vind van niet, we belde elke avond sms’te elke dag, knuffelde elke dag, eigenlijk was het eenige wat miste het officele gedeelte, maar daar hadden we gewoon allebei geen balen voor.

die sms is dus geen goed ideee? =(

Hmm, ik zou dat ‘ik hou van je’ persoonlijk weglaten.
Maar wat wil je er precies mee bereiken?
Want het lijkt nu net alsof je hem aan het verdedigen bent (‘maar hij is ook heel lief’), dus wat wil jij precies?
Ik zou zeggen laat hem gaan, maar het gaat erom of jij dat wilt.