Rare Fashion, iemand ervaring?

Hallo allemaal,
ik had vanmiddag ook al een topic geplaatst over dat ik een leuk jurkje zoek voor een feest en dat ik wat vragen had over sustilo en lipsy. Inmiddels heb ik een andere site gevonden en ik ben he-le-maal weg van die jurkjes.
http://www.rarefashion.co.uk/
Het leek me een redelijk betrouwbare site. Bij retourzendingen krijg je je geld gewoon terug etc.

Maar er is niet zoveel over te vinden op google en ik wil wel weten of het een beetje betrouwbaar is. Dus iemand ervaring?

up.

ben ook wel benieuwd. staan mooie dingen op die site.

Super mooi! Ik ben ook heel benieuwd!

ah ziet er echt heel leuk uit :3

Up, wil ik ook weten!

Volgens mij is het gewoon betrouwbaar,
ik ben al echt ongelooflijk lang op die nieuwsbrief aangemeld en het ziet er altijd goed uit (zegt niets, weet ik ook wel ^^) maar het lijkt echt precis op de nieuwsbrieven die ik binnen krijg van o.a. Lipsy…

Hm hier heb je mischien niets aan, maar ik dénk dat het wel goed is hoor!

:heart:

Volgens mij is het wel betrouwbaar…

Het ziet er wel betrouwbaar uit. Ik zou als ik jou was even gaan kijken met wat voorn manieren je kan betalen, als daar een creditcard of paypal bij zit zou ik 1 van die 2 kiezen. Mocht je dan je bestelling niet krijgen, krijg je je geld terug namelijk.

http://twitter.com/rare_fashion
Er is een twitter van, zal wel betrouwbaar zijn.

Hmm er staan mooie dikke op die site. Het ziet er wel betrouwbaar uit ja.

ja betrouwbaar, merk wordt ook verkocht bij topshop en op asos

ja betrouwbaar maar @njosnavelin het zegt niks dat ze twitter hebben.

maar meestal als je iets terugstuur naar de uk moet je wel de verzendkosten naar uk zelf betalen, dus daar zou ik nog ff goed naar kijken

ik kende die site niet dus weet niet als het betrouwbaar is of niet :frowning_face:
maar ik weet wel dat het echt super leuke jurkjes zijn en oook nog een niet duur zijn (:

Niet duur? ik vind 95 POND niet goedkoop voor een jurkje…

^haha ik ook niet

er staan bij de sale ook super leuke dingen voor maar 18 pond enzo… dus je moet gewoon goed kijken…

uppp! ik heb er een heeel leuk jurkje gezien, maar ik las wel ergens anders een reactie dat in het pakketje die ze dan sturen soms dingen missen?