Haai meiden!
Hebben jullie weleens heel raar gedroomd?
Zelf droomde ik laatst nog dat ik zwanger was, haha!
Haai meiden!
Hebben jullie weleens heel raar gedroomd?
Zelf droomde ik laatst nog dat ik zwanger was, haha!
Ik sta bekend om de vreemdste dromen ooit, meestal omdat ik met iemand gekoppeld word in me dromen.
Een vriend van me stuk of 20x
een keer een jongen die ik totaal niet mag
nog een jongen die ik niet mag
vreemden stuk of 20x
en, het aller ergste, m’n ZUS. Dat was zo takke ranzig, haha
Al mijn dromen hebben wel een raar en onrealistisch aspect :’)
ik droomde laatst dat ik in Nijmegen was (wat ineens op de plek van Londen lag, en iedereen sprak Engels) en dat een groot deel van de stad onder water was gelopen. De treinen reden niet meer, behalve mijn trein (ik woon 10 minuten van nijmegen af met de trein), die reed ineens gewoon over de weg die half onder water stond. Ik zat dus in die trein en vond het allemaal wel bizar.
Ik droom meestal dingen met allemaal willekeurige mensen die ik ken. En dan zie ik diegene de dag erna lopen en dan herinner ik me opeens dat ik daarover gedroomd heb.
Ik droomde vannacht dat ik een nieuwe telefoon op school kocht, dan naar gym ging en naar de wc daar en dat ik toen mijn gymleraar op het meidentoilet zag…
Ja, ik droom ook best wel vreemd ja.
Ik had gedroomd dat ik een 1,1 voor wiskunde had en toen ik 's ochtends wakker werd, was het eerste wat ik deed op magister kijken of het klopte, gelukkig niet.
Ik heb dat wel vaker dat ik droom over iets waarvoor ik ‘bang’ ben en dan 's ochtends gelijk check of het niet is gebeurt, of wel haha.
Ik had laatst gedroomd dat iemand uit mijn klas een topic had aangemaakt op girlscene en dat de titel was: onze mentor moet zelfmoord plegen. en dat hij er achter kwam en dat hij zei: dit doet me echt pijn in mijn hart.
Ik werd echt wakker van … dafuq
Laatst droomde ik dat ik een kat had gevonden en die was superlief en nam hem mee naar huis. Bleek het de kat te zijn van mensen die ons hadden bedreigd op het werk… Ja ook zo raar iets,
Ik droom ook wel eens dat je vast gegrepen word en je wilt gillen maar er komt geen geluid uit je keel!!
Of dat je blijft rennen en diegene die achter je aan zit blijft achter jou aan gaan en je blijft maar rennen…
Ik heb een tijd echt vreselijke lugubere dromen gehad ben ook echt blij dat ik daar van af ben.
Ik droom wel vaker dat ik als enige naakt sta tussen een grote groep mensen :’)
jaaaa ik ook, dat je zo rustig ergens bent en opeens BAM huh ik heb geen kleren aan? En niemand lijkt er aandacht aan te besteden dat ik daar in m’n flikker sta :’) heb ik echt al enkele keren gehad, en ook al 2 keer dat ik aan het pissen was en opeens merkte dat er ofwel geen deur was ofwel een groot gat in de deur was… :’)
Ja dat heb ik ook! haha
ik kan me niet herinneren dat ik ooit normaal droom haha.
mn laatste die ik me kan herinneren was dat onze school bestond uit lokalen (goh) maar in ieder lokaal was een ander gevaarlijk iets. en toen was er een lokaal dat zee was met een soort dinosaurus erin. en die at mn hond op en toen ging ik met n touw mn hond eruit vissen.
hahaha
Dat ja :’)
Haha inderdaad, het leuke is dat het niemand een reet uitmaakt
Ik droom geregeld dat ik een kind krijg, of zwanger ben.
Of dat ik heel hard moet wegrennen voor iets.
Gebeurt me vaak als ik drukke en lange dagen heb.
Ik droomde dat ik een chinees was (no offence)
Ogod verschrikkelijk, ik droomde dat mijn ex zat te n**ken met een kwal. En toen ik hem betrapte bekende hij dat ie het uit heeft gemaakt omdat hij op kwallen geilde ofzo. :bored:
Leuk topic trouwens :’)