Rare dingen

Mijn lichaam doet een beetje raar

Ik heb al zo’n 3 maanden 1 opgezette lymfeklier, nu zijn het er een stuk of 5
Mijn benen branden constant. Zulke erge jeuk dat het gewoon branden word
Mijn linkervoet heeft een kleine meer onderhuidse harde bult en is iets gezwollen
Ik heb opeens een blauwe plek op mijn knie zonder me gestoten te hebben
Mijn voeten vervellen opeens heel erg, het doet gewoon pijn. Vooral tussen mijn tenen.

Als het doorgaat ga ik naar de dokter, maar heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Ondertussen is mijn knie dik geworden, en mijn pols heeft een miniscuul groen gelig plekje en is ook dik geworden
En mijn andere knie is ook dikker en ik begin stijfer te worden, vooral na opstaan als ik lang aan het liggen was, zoals vanochtend

Ik ben vandaag gewoon naar school geweest maar ik kon niet rechtop staan, lukte gewoon niet. Ook heel erg stijf enzo. Ik krijg veel reacties dat het op reuma lijkt, iemand verstand ervan?

Ik mag niet naar de dokter dus ik ga ook niet zelf bellen. Ik wacht wel tot mijn moeder het goed vind, duurt nog maar een paar daagjes gok ik

Oke, ik heb zitten zeuren en ik mag naar de dokter, dus maandag bellen :grinning: als iemand weet wat dit kan zijn, ik maak me zorgen en ben heel nieuwsgierig, dus deel het asjeblieft met me :grinning:

Nee sorry, ik denk dat je beter naar de dokter kan gaan
Succes :slightly_smiling_face:

Verbaast me dat je nog niet naar de dokter bent gegaan, met zoveel klachten.

Ik was allang naar de dokter gegaan…

Dat klinkt niet best.
Het zouden vetbulten kunnen zijn, maar ik ben geen dokter.
Ik zou dus even langs gaan.

Opgezette lymfklieren en onverklaarbaare blauwe plekken kan duiden op leukemie
Opgezette lymfklieren en brandende benen kan duiden fibromyalgie
en ga zo maar door
Dit wil niet zeggen dat je dat ook echt hebt
Maar ga naar de dokter!

Oke, ik mag nog niet naar de dokter van me moeder.

Ik heb er ondertussen een paar klachten bij gekregen

Plotselinge steken in mijn pols, wat gevolgd werd door een miniscuul klein groen/geel plekje en een zwelling

Gezwollen knie

Je mag niet naar de dokter van je moeder? Sorry, maar dat vind ik belachelijk. Je hebt van heel veel dingen last en hebt geen idee wat je er aan moet doen, en je moeder verbied je om er achter te komen wat het is?
De enige manier om er achter te komen wat er aan de hand is, is door naar de dokter te gaan. Ga anders gewoon stiekem naar het inloopspreekuur van je huisarts, hoeft je moeder het niet te weten.

Ze wilt dat ik pas ga als het langer duurt, en van veel dingen weet ze nog van niks omdat ik pas vandaag van die dingen last kreeg

Dan maak je zelf een afspraak… simple as that.

belachelijk hoor. zoals SunriseSunset al zei zou ik gewoon voor dat je naar school moet naar het inloopspreekuur van je dokter gaan.

Gewoon gaan naar de dokter, je hebt er last van, en dan zou het belachelijk zijn als je niet normaal naar de dokter kunt.

Dat kan mijn moeder zien en ik moet eerder weg dan dat zij moet.

En ikheb het gezegd over dat mijn pols en mijn knie ook gezwollen zijn en ze maakt zich nog geen zorgen, ze snapt niet dat dingen zomaar kunnen opzwellen zonder gevallen te zijn of iets in die richting dus het is niet zo :confused:

Uppie

Gaan, na 3 maanden ben je het ook zat. Wat je moeder ook zeg, yolo.

Haha, up =)

Heb je niet gewoon voetschimmel? En droog je je voeten goed naar het wassen?

Dat is inmiddels al gestopt, en ja. Ik douche ook belachelijk warm, daar komen waarschijnlijk de jeuk en vervellingen vandaan

Upje