Rare dingen doen -wbw-

[b]Ok.
Ik las gisteren zo’n topic van ‘zou je het met iemand doen die niet je vriendje was’.

Ik ga al een paar weken met een jongen.
En hij is heel lief etc.
Nu wil hij het met me doen.
Laatst vroeg ik wanneer, en hij zei “Nou het moet nu wel opschieten.” daardoor ben ik heel erg gaan twijfelen of hij het om mij doet of alleen om de sex.
Aan de andere kant, doet hij niks dat ik niet wil en is gewoon heel lief voor me.

Ik wil het ook wel.
maar ik wil niet dat ik er later mischien achter kom dat hij mij niet leuk vind en het alleen voor de sex deed.[/b]
What would you do?:S

Als hij je echt leuk vind, vind hij het niet erg om te wachten.

Klopt. Ik heb het, om te testen, ook een paar keer uitgesteld.
Maar toch.

Het enige zinnige wat hij erover zei was “Je bent gewoon iemand waarmee ik het graag wil doen, je bent voor mij perfect.”

Maar dat klopt toch gewoon niet?
Je doet het toch niet eerst met iemand en daarna kijken of je verder met die gene wil?

Dat dus. :slightly_smiling_face:

Je zegt t zelf al (:
Wacht gewoon tot je het zelf zeker weet!!

Gewoon wachten. Je ziet en merkt vanzelf of hij het waard is.

wachten!

“Nou het moet nu wel opschieten”
Dat klinkt wel lichtelijk bedreigend hoor ‘als je je nu niet laat nemen door mij, hoef ik je niet meer’
Zou er een beetje mee oppassen

mee eens met iedereen hier.

wachten dus!

Idd, oppassen. volgens mij is hij alleen op sex uit, maar vergeet niet: bij twijfel, niet doen!

het klinkt niet echt geduldig. Bovendien als je echt iets met iemand wil dan maakt het niet uit hoe lang het duurt denk ik. “nou het moet nu wel opschieten” klinkt als “als het nu niet opschiet dan zoek ik wel iemand anders die ik sneller in bed krijg”

ik zit in een soort gelijke situatie en ik heb ook geen idee wat ik moet doen :x

same here :face_with_raised_eyebrow:

Wachten (:

Eerst lief doen, dan seks hebben en dan niets meer van zich laten horen.
Dat kan ook eh

Ik zou wachten tot jij er echt klaar voor bent. Als hij echt van je houdt dan kan hij wel wachten hoor.

Dumpen.

Klinkt precies als mijn ex.
Super lief doen, maar wel altijd hints geven dat hij super graag seks wil.
Maar hij deed niks en wachtte totdat ik toestemde.
Ik was net zoals jij aan het twijfelen n toen opeens ging hij er met een ander vandoor met de mededeling: dat ik niet meer zo leuk was als in het begin.

Van zijn vrienden gehoord dat hij me alleen voor de seks wou maar omdat ik steeds nee zeg was ik saai.

Trap er alsjeblieft niet in. Dit klinkt niet helemaal goed…
Maar aan de andere kant kan het natuurlijk een hele leuke jongen zijn…

maarja wachten. je merkt snel genoeg of hij echt van je houd.

Is het je vriendje? Zo niet, dan zou ik het al helemaal niet doen.
Maar als het wel je vriendje is, dan zou ik er gewoon nog even mee wachten, en zelf een moment uitzoeken, dat kan ook nog eens heel leuk uitpakken, dan ben je ook goed “voorbereid”.