rare dingen die gebeuren als je slaapt

Hee meiden,

een nacht geleden had ik een verschrikkelijke nachtmerrie. Toen ik wakker werd brandde mijn arm als een gek. Ik ben naar het licht gelopen en naar mijn arm gekeken, waarop 2 van die brand/schuurwonden te zien waren. Ik heb niks in mijn bed liggen waar ik me zeer aan heb kunnen doen. Ik denk dat ik toen ik mijn nachtmerrie had mezelf heb open liggen krabben.

Heeft iemand dit soort dingen ook al eens gehad of iets anders ?

Ik weet niet of je er in gelooft, maar het kan iets te maken hebben met overleden mensen. Ik wil je niet aan het schrikken maken, maar als je hier meer van wilt weten, note me even, dan kan ik het je uitleggen.

Ik heb (heel vaak) zulke dingen. Droom ik dat ik zwanger ben, is mijn buik een beetje opgezet 's morgens. Droom ik dat ik een ongeluk heb en mijn been breek, doet mijn been pijn.
Open krabben etc. is ‘vrij normaal’.

Ik heb vaak een bloedende rug gehad omdat ik mezelf openkrab in mijn slaap. Het is op zich normaal. Maar fijn is het niet.

Vroeger had ik dat heel vaak. Dan droomde ik over Freddy Krueger (zo’n gast van een horrorfilm die je vermoord in je slaap) en dan werd ik wakker met sneeën op mijn armen en bloedneuzen. Nu is het gelukkig voorbij.

Het enige wat ik me kan bedenken is vallen in mn droom en dan uiteindelijk als een spast wakker worden :’) Maja dat heeft iedereen. Zulke dingen heb ik nooit gehad maar m’n moeder wel.

Wat Awolnation zegt, ik had op een gegeven moment heel vaak dat ik droomde dat ik zwanger was, als ik dan ‘s morgens wakker werd had ik echt het gevoel dat ik een dikke buik had :’)

Verder heb ik dit geloof ik niet zo vaak…

Wel heb ik wel eens dat ik het licht bij mijn bed wel eens aandoe in mijn slaap, haha! Ik heb ook een keer gehad dat mijn vader 's morgens zei dat hij het grote licht in mijn kamer uit moest doen, dat ik toen ik ging slapen toch echt had uitgedaan. Creepy, ik slaapwandel nooit, maar dat lichtknopje zit aan de andere kant van de kamer :stuck_out_tongue:

Ik huil wel eens in m’n slaap, met echte tranen. Dan huil ik in mijn droom en als ik wakker wordt dan voel ik dat ik gehuild heb. Niet dat m’n gezicht dan drijfnat is, maar gewoon zo’n soort van specifiek trekkerig gevoel rondom m’n ogen waaraan ik merk dat ik gehuild heb.

Hoe kan jezelf pijn doen in je slaap nou weer te maken hebben met dode mensen…

Ik ben trouwens een x uit m’n bed gevallen en in m’n slaap weer op m’n bed gaan liggen. Deed achteraf best wel pijn haha

Dat heb ik ook wel eens gehad. Dat ik lag te snikken in bed en dat ik aan het huilen was. Toen is mn pa komen kijken vertelde hij, maar ik sliep :stuck_out_tongue:

Ik heb wel eens gehad dat ik m’n wang heb open gekrabd of keihard met m’n been tegen de muur aanslaan. Weet eigenlijk niet hoe het komt.

Haha dit. Ik riep toen ik jonger was in mijn slaap op mijn moeder, maar als ze dan kwam kijken omdat ze dacht dat er iets was dan bleek ik gewoon te slapen. :cold_sweat:

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt haha. Een vriendin van me praat in haar slaap, maarja ;p

Ik heb geen rare dromen gehad waarin ik mezelf pijn deed of zo, maar ik heb wel een keer bijna in mijn klerenkast geplast hahaha. Ik slaapwandel best veel (maar meestal is dat alleen maar klaarwakker op de rand van mijn bed zitten en praten), maar ik wilde een keer naar de wc tijdens het slaapwandelen en gelukkig hoorde mijn moeder me rommelen en kwam kijken wat er aan de hand was. ‘Wat ben je aan het doen in de kast?’ ‘Ja, plassen!!’ hahahaha echt weird haha

Ik heb inderdaad ook wel eens gehad dat ik heel verdrietig was in mijn droom en dat ik wakker werd terwijl er tranen over mijn wangen rolden

Oh haha dat heb ik ook soms :'D
yay ik ben niet de enige.

ik doe mn tv wel eens uit in mn slaap.
dan staat ie op stand by en als ik wakker word heb ik hem uitgezet :’)
ook praat ik heel veel in mn slaap

Dat weirde gevoel dat je zeg maar heel diep valt en dan BAM wakker wordt. Dat is echt doodeng, ik krijg daar serieus hartkloppingen van als dat gebeurd is.

Ik heb soms dat wanneer ik bijna in slaap val, ik echt héél bang ben om te in slaap te vallen en soms heb ik krab ik mezelf in mijn slaap. Ik ben dan ook een bijzonder slechte slaper. :’)

Ik heb het wel eens gehad dat ik droomde dat mijn been verlamd raakte, ik lag in een rare pose, zal ik maar zeggen. Maar het allerraarste is nog wel dat ik midden in mijn slaap naar beneden de trap af slaapwandelde. Ik had me rugtas omgedaan en ik deed de deur open. Ik zei: ‘Ik ga naar school’ Mijn moeder hield me net op tijd tegen. Het was best gevaarlijk als ik echt was gegaan. Je bent je niet bewust, ik kon zo onder een auto lopen. Wil je hier meerover weten? Note me dan even.