Rare Deodorant

Paar dagen geleden heb ik deodorant van nivea gekocht.
Ik heb hem gewoon goed geschud enzo maar er kwam ineens raar wit poeder uit dat meteen viel. Ik kan dus nu mijn zwarte broek meteen in de was gooien want het gaat niet van je kleren af.

Iemand een oplossing hoe ik die deo wel normaal kan gebruiken?

Ik weet het niet zeker, het is maar een gok. Ik denk dat dat poeder talkpoeder is. Dat wordt weleens in deo gedaan, want dat schijnt tegen het zweten te helpen. Hierdoor kan het dus witte strepen achter laten. Ik zou zeggen gebruik deze voor het aankleden en niet als je al kleding draag. Anders laat het witte strepen achter. Kijk voor een aparte deo als je de deo ook wil gebruiken als je al je kleding aan heb. Let erop dat er op de verpakking wordt aangegeven dat het geen witte strepen achter laat!

Schudden helpt bij mij wel. Niet vlak op je oksel spuiten, 20 cm er vanaf. En anders deodorant kopen voor bij zwarte kleding, daar zit geen poeder in.

of koop rollerdeo. (vind ik zelf veel fijner dan spuitdeo)

Zorg ervoor dat je vanaf een afstandje spuit, anders komt het als een klont op je oksel te zitten en laat het los. En hou je armen ook even omhoog, zodat het kan drogen.

Dankjewel iedereen!

Ik ga het morgen proberen :wink: