rare "buldjes" in/op oorlel.

Hi.
ik kreeg lang geleden ineens pijn aan mijn oorlel,
en toen voelde ik en toen zat er ineens een buldje op, of eigenlijk meer in.
het voelt heel raar.
2 maanden terug kreeg ik er weer een bij.
toen ging ik naar de dokter en die zei dat het niks was.
maar nu had ik wéér pijn aan me oor en zit er dus weer eentje bij.
nu heb ik er ondertussen dus al 3.
en ze doen alleen in het begin even pijn, als ze er al langer zitten dan heb ik er geen last meer van.

samengevat:
ik heb 3 van die rare buldjes in/op me oorlel, het lijkt net of ze onder me huid zitten, en ze doen alleen in het begin als ze komen pijn

weet iemand wat het is?

Ik weet niet wat het is, maar een vriendin had ook een bultje in haar oorlel en die heeft het toen laten weghalen bij de dokter omdat het toch wel pijn deed.

uhwl dat lijkt me pijnlijk.

ik vind het eng klinken.

Kijk anders op internet, misschien herken je wel dingen waar je zelf ook last van hebt. ;p

uuhh raar
geen idee wat het zou kunnen zijn

Ieeeh, dat is raar

dat heb ik ook!
tenminste, ik denk dat het hetzelfde is… ik had eerst 3 op een rij op de rand van mn oor zegmaar.

en nu weer, een wittig ‘vet’ bultje ofzo? ik krab ze open/eraf of let er niet op xD

weet trouwens niet of het hetzelfde is, want bij mij doet het eigenlijk niet pijn, alleen als ik erlangs kras ofzo… nouja sterkte dan maar =)

ik weet niet. Heb ik geen last van…

Ja ik heb het ook! in mn oorlel zegmaar. Nouja eigenlijk ‘‘had’’ ik het. Want nu is het ineens weg :expressionless: Maar het deed niet pijn ofzo!
xx

nou de eerste deed/doet bij mij ook geen pijn.
en je ziet ze alledrie eigenlijk ook niet zitten van de buitenkant! echt raar.
en ik durf het er ook niet af te kabben :’|

ik heb dr ook 1 volgens mij
maar ik heb dr geen last van ofzo

ik heb er ook 3 ! Ö (verdeeld over beide oren hoor ;p)
maar het zijn een soort bultjes ja, en bij mij zijn ze gewoon dezelfde kleur als mn oorlel, dus het lijkt alsof het onderhuids zit Ö weet ook niet wat het is, maar heb er geen last van in ieder geval !

Ik heb weleens een paar keer een puistje in en op mn oorlel gehad.
Dus ik denk dat dat het was?

nee dta is het zeker niet.

Oke, die deden bij mij namelijk ook pijn.
Soms voelde ik m gewoon kloppen ><

Ik heb het ook! Volgens mij is het niks bijzonders en al helmaal niet als de dokter dat ook zegt. Maar mss komen er als je gaatjes heb wel bacterien binnen ofzo en mss komen er dat wel onderhuidse puisterjes onder ofzo!

Ik heb het ook.
Harde bolletjes binnen in mn oorlel.
En soms zwelt er een op en doet het pijn maar na een paar dagen is dat weer weg.
Ik weet ook niet wat het is.
Bultjes bijdeweg.

Heb ik ook wel eens last van… maar het gaat zo weer weg bij mij…
maar volgens mij is dat gewoon als mijn gaatjes van mn oorbellen ontstoken zijn ofzo, i dunno.

ja dat heb ik ook! net alsof er een steentje in je oorlel zit ofzo, zo’n heel hard bultje. xd