Rare bruine afscheiding, wat kan dit zijn?

Hoi iedereen,

Ik ben zaterdagochtend weer begonnen met het slikken van mijn pil (yasmine) (na de stopweek). Zaterdag ben ik ook gestopt met ongesteld zijn zegmaar. Maar nu heb ik sinds gisteren eigenlijk last van een rare soort van bruine afscheiding.

Ben overgestapt van mycrogynon 50 naar yasmine en heb de yasmine nu 1 maand geslikt. De eerste week was seks volgens mijn dokter niet veilig. Ik heb het in die eerste week dan ook veilig gedaan. De weken daarna en ook in de stopweek heb ik het zonder condoom gedaan.

Ben de pil niet vergeten. Alleen een keer wel te laat ingenomen (binnen 12 uur).
Ik maak me een beetje zorgen, zou mijn pil misschien toch de hele eerste maand niet veilig zijn geweets?

xx.

er is hier een algemeen topic voor en je kan voor de zekerheid even contact opnemen met de huisartsassistente. die weten alles over hoe je nieuwe pil reageert en werkt

Ik heb dat ook wel eens een dag nadat ik ongesteld was. Meestal is dit bij mij na een dag of twee over, anders zou ik naar de dokter gaan.

Algemene piltopic