Rare boy

Oké, waar zal ik beginnen…

Ik heb denk ik zo’n twee jaar terug een jongen leren kennen op een feestje. Ik krijg zijn nummer via een whatsapp groep, hij had mijn nummer ook. Toegevoegd op facebook, etc. Langzamerhand hadden we een beetje dezelfde vriendenkring en hij werd ooit ergens voor uitgenodigd en vroeg of ik ook mee wou. Alleen toen die tijd, had ik gezondheidsklachten waarvoor ik zelfs bij verschillende dokters langs moest (betreft hoofdpijn en veel moe zijn), dus ik kon niet naar dat feestje, wat ik ontzettend kut vond, maarja. Toen een paar weken later nodigde hij mij en een paar andere vrienden bij hem thuis uit, voor een filmavondje. Alleen aangezien mijn situatie nog steeds niet verbeterd was, ging dat dus ook weer niet door. En vanaf toen begon hij opeens heel raar te doen, hij negeert me als ik hem tegen kom en hij heeft me verwijderd op facebook (wat me niet zoveel boeit, alleen ik snap niet waarom). Ik heb hem trouwens al eens uitgelegd hoe het zit met mijn gezondheid maar dan zegt hij dat ik dat gebruik als smoes omdat hij zegt dat ik hem gewoon niet beter wil leren kennen. Terwijl ik hem juist heel erg leuk vind!

What to do?

Het nog een keer aan hem uitleggen en zelf initiatief nemen om een afspraak te plannen.

ben het met Kopjechino eens. Denk dat de beste oplossing is uit jezelf hem uitnodigen voor dingen. Stel hij blijft zo raar doen zou ik er misschien op doorgaan of er vanaf zijn kant niet een ergere reden is?
Kan het zijn dat iemand anders hem op dat idee heeft gebracht?

Dit. Ik denk dat hij zelf onzeker is en bang is dat je hem ontloopt. Of hij is klaar met jouw “smoesjes”.
Maar als het je niet interesseert hoef je je echt niet te verantwoorden tegenover hem. Als hij je niet gelooft is dat jammer en het zegt meer over hem dan over jou.

Ga naar hem toe, praat in real life. Leg het uit over je gezondheid, en stel voor om af te spreken en dan ook echt te komen.

Je kunt hem uitleggen hoe de situatie is, of je laat hem links liggen als hij zelf al de stekker er heeft uitgetrokken.

Ja, ik zou het nog een keer goed proberen uit te leggen, misschien zelfs face to face uitleggen. En als het dan nog niet tot hem doordringt dan is hij het niet waard I guess.