Oké, waar zal ik beginnen…
Ik heb denk ik zo’n twee jaar terug een jongen leren kennen op een feestje. Ik krijg zijn nummer via een whatsapp groep, hij had mijn nummer ook. Toegevoegd op facebook, etc. Langzamerhand hadden we een beetje dezelfde vriendenkring en hij werd ooit ergens voor uitgenodigd en vroeg of ik ook mee wou. Alleen toen die tijd, had ik gezondheidsklachten waarvoor ik zelfs bij verschillende dokters langs moest (betreft hoofdpijn en veel moe zijn), dus ik kon niet naar dat feestje, wat ik ontzettend kut vond, maarja. Toen een paar weken later nodigde hij mij en een paar andere vrienden bij hem thuis uit, voor een filmavondje. Alleen aangezien mijn situatie nog steeds niet verbeterd was, ging dat dus ook weer niet door. En vanaf toen begon hij opeens heel raar te doen, hij negeert me als ik hem tegen kom en hij heeft me verwijderd op facebook (wat me niet zoveel boeit, alleen ik snap niet waarom). Ik heb hem trouwens al eens uitgelegd hoe het zit met mijn gezondheid maar dan zegt hij dat ik dat gebruik als smoes omdat hij zegt dat ik hem gewoon niet beter wil leren kennen. Terwijl ik hem juist heel erg leuk vind!
What to do?