Rare bloeding

Hoi dames,

Ik zit met een enorme stress! ik had seks gehad maar condoom was tijdens de seks blijkbaar afgegaan (hoe kan je dit voorkomen want het is nu al 3 keer gebeurd…). Ik heb gelijk de morning after pil gehaald en 3 dagen na inname kreeg ik een bloeding die twee dagen aanhield. Nu had ik 5 dagen geleden al ongesteld moeten worden, maar ik ben het nog steeds niet!! ik raak aardig in de stress nu omdat de morning after pil niet 100% veilig is. Die tussentijdse bloeding, betekent dat dat ik niet zwanger kan zijn of is er nog wel een kans?

ik heb trouwens de EllaOne geslikt binnen 3 dagen

Zijn de condooms wel de juiste maat?

gewoon classic…

Misschien zijn de condooms te groot. Ik zou in ieder geval even zijn penis opmeten (vooral omtrek is belangrijk bij condooms) en googelen welke condooms daar het beste bij passen. De MAP is een bom met hormonen, dus misschien ben je daarom nog niet ongesteld. Je kunt voor de zekerheid even een test doen.

Door de morning afterpil kan je lichaam hormonaal helemaal in de war raken, sommige mensen worden er ook echt even goed ziek van. Het is dus niet gek dat je nog niet ongesteld bent, omdat je hormoonhuishouding waarschijnlijk in de war is.

Doe voor de zekerheid een test 14 dagen nadat je seks hebt gehad en probeer inderdaad andere condooms.

De morning after pil kan voor een hormonale disbalans zorgen. Wacht het nog even af en doe anders voor de zekerheid een test.