Rare angst

Heyy
Ik heb een hele rare angst.
Ik heb een angst voor putten die in het zwembad zitten (Je weet wel, die putten die op de bodem zitten) Ronde putten vind ik minder eng maar van die vierkante putten vind ik dood eng.
Ik durf nog wel te zwemmen maar ik durf niet naar de vierkante roosters/putten te kijken.
Behalve naar de ronde.
Maar de vierkante niet.
Dan denk ik steeds dat die put mij gaat opzuigen :S
Wie heeft dat ook?

Ik vind die putten ook niet zo gezellig omdat er volgens mij toch altijd haar & vuil inzit. Maar voor de rest heb ik er geen last van.

helemaal geen rare angst, ik heb dat ook. Alleen heb ik dat niet echt met putten maar meer met van die halfleegstaande zwembaden (bijvoorbeeld buitenzwembaden in de winter) daar krijg ik zo’n eng gevoel van als ik dat zie.
en verder ben ik eigelijk meer bang voor alles wat op de bodum van het zwembad is haha:P

heb ik ook, niet heel erg, maar ik zal nooit onderwater in de buurt ervan komen.

Ik ben gewoon bang voor diep water. Dan zie je geeneens putten meer x’]

Ik heb het niet gelukkig, maarja, ik zou niet weten wat je eraan kan doen,
naast niet naar die dingen kijken, in ieder geval succes ermee!

praat erover.
ik heb op het internet een meisje gezien dat doodsbang was voor augurken xD
Ze moest huilen toen iemand met een doos augurken kwam aanlopen :'D

Zijn er dan putten in een zwembad?

Succes! Ik kan je niet helpen.

[b]Ik had dat ook, maar dan niet met putten. Ik had eens een keertje gedroomd dat er in de hoek van een zwembad een haai rond zat te zwemmen. En daar was ik echt doodsbang voor, en altijd als ik bij dat zwembad kom (dus best vaak) dan denk ik steeds: Ik wil niet in die hoek van het zwembad zwemmen, anders komt die haai weer.

Eigenlijk best stom, maar goed. Nu heb ik dat niet meer zo omdat ik weet dat daar echt geen haar zit anders waren al die kinderen al eruit gegaan.[/b] :laughing:

Whahaha omg xD

sorry dit is best wel erg.

Ja sommige mensen hebben rare fobieën…

Ik denk dat als het echt een fobie is dat je er het beste met iemand over kan praten, maar ik moet zeggen dat ik sinds ik een verhaal van Chuck Palahniuk over die putjes heb gelezen (ja, stom, maar toen ik hoorde dat heel veel mensen flauwvallen als ze dat verhaal lezen vatte ik het op als een persoonlijke uitdaging) dat ook nog eens is gebaseerd op echte incidenten kom ik liever niet meer in buurt van die putjes.

ja omg, heb ik ook gezien :’). echt erg.

hihi van die augruken heb ik ook gezien
hier is de link http://www.sfeeer.nl/augurkenfobie/