Rare allergieën

Ik heb last van écht enorm veel allergieen zoals ; huistofmijt , fruit :frowning: ( niet tegen fruit met dikke schil zoals een banaan ) , het zeewater , …
Heeft iemand nog zo van die rare allergieën ?

Nee…

ik kan niet tegen watjes

huistofmijt en huidschilfers van katten en die zitte vaak aan de haren , gelukkig haat ik katten dus dat is geen probleem

Ik ben allergisch voor school, maar dat is niet echt een rare allergie

Ik was allergisch voor fluoriserende kleuren, maar nu niet meer.

een plastic allergie:’)

en wat standaard dingen:
Hooikoorts, beten van een insect. Ja, zelfs van de mug ben ik een gezwollen varkentje wat naar de dokter moet :cold_sweat: En voor de wespensteek heb ik altijd een speciale pil bij. Die moet ik in nemen en vervolgens naar de EHBO.

Ik ben allergisch voor peneceline, wat in antibiotica zit enzo, haha. x’D

Gras, alle soorten van insecten beten, en ikheb nog hooikoorts en een allergie voor penicilline (en dat is heel leuk als je vaak een angine hebt er er antibiotica moet voor nemen)

ik ben een soort van allergies voor chocola
dan krijg ik uitslag ofzo
maaer dat heb ik er wel voor over =)

Ik ben allergisch voor verse tonijn, dan gaat mn mond helemaal pijn doen. Uit blik kan dan weer wel. Verder nog voor een bepaald soort zonnebrand van Marbert, daar krijg ik bulten van xD

Wortels, huisstofmijt, pinda’s, katten, honden (ik heb een hond) & berkenbomen (laat ik nou net in een wijk wonen dat ‘De berk’ heet xd

ikzelf: nikkel, cobalt(=kleurmiddel), palladium(=metaal) en ibuprofen(=zit in pijnstillers)

mijn zus (zet je schrap): ei, noten, soja, katten, huisstofmijt, andere dieren met haar, …
conclusie: zij kan bijna niets eten want ei zit bijna overal in… en een vervangmiddel voor ei is meestal soja… ze kan dus alleen maar verse dingen eten, en die zijn soms moeilijk te vinden in deze maatschappij =/

Ik ben allergisch voor muggen…
Als ik gestoken word krijg ik een hele dikke rode schijf & het jeukt echt heel erg.

Ik ben allergisch voor gluten (een eiwit dat in tarwe zit)

Vaak als ik fruit of tomaat eet dan krijg ik last van mijn tong en bultjes erop.

graspollen/huisstofmijt/bepaalde olien sauzen bv mayonaise. ik krijg dan van die rode, pijnlijke, jeukende bultjes rond me mond.

pollen
huismijt
steenvruchten (denk appels, grote pitten)
zoethout
Sommige honden
Blistex
sommige noten (amandelen blabla)
sommige chocolade
Owja, ik heb ook een zeer gevoeligehuid, kan alleen hypoalergene makeup remover etc gebruiken.
muggen
etc
etc
etc
ik heb heel veel allergieen.

Gelukkig geen last van