hee, wat vinden jullie van die rapper boef? ik vind hem en zijn nummers helemaal geweldig! Ben benieuwd wat anderen van hem vinden
-
Ik vind hem knap
Maar verder niet echt wat met zijn muziek ofzo
Yeaahhh
Me moeder kan niet tegen hem ze vind het aggresieve shit en vind hem heel lelijk en als haar vriendje naar hem luistert dan schopt ze hem uit het huis voor 24uur. Ikzelf vind hem wack en stoer doen
^ Haaha, veel mensen denk zo over hem. Ik ken hem persoonlijk en hij is echt heel aardig.
Ik vind hem echt geweldig lol.
Ik word oud: geen idee wie rapper Boef is.
Is dat dat nare youtube ventje die politiemannen en vrouwen beledigd? zeggen dat ie hun dochters gaat neuken en zo?
zo ja: vind zijn bestaan niet echt te waarderen, om het aardig te zeggen
Ja vgm wel, bij mij in de klas zijn veel kinderen helemaal fan van boef en proberen hem na te doen. Ik vind er niks aan.
Is niet mijn muziek genre, en ik vind die Boef zelf ook helemaal niks.
Maar Tessie, in het “aan welke celeb heb je een hekel” topic zeg je dat je een hekel aan hem hebt en nu zeg je opeens dat je hem helemaal geweldig vindt🤔
^^^ ze plaatst allemaal ‘‘vreemde’’ dingen.
On topic:
Ik vindt hem niet knap en heb niet zo veel met zijn muziekgenre. en als die doet zoals hij wordt gezegd ben ik blij dat ik hem niet ken.
Dat dus^
Ik weet dat hij best grappig kan zijn en dat hij tegenwoordig wel veranderd is,maar ik vond het echt niet oké dat hij zo neerbuigend over vrouwen zat te rappen. Ik bedoel,hij beledigd ze zo erg en het is echt niet normaal meer. Hij is zelf op de wereld gebracht door een vrouw dus hij mag vrouwen wel wat meer gaan accepteren.
@Tessiex ik weet niet hoe oud je bent maar in rotterdam is er een club waar boef bijna elke week optreed live en ook veel van dat soort muziek, echt hele leuke club
Hij is inderdaad leuk! Niet alle liedjes maar sommige draai ik af en toe wel op repeat.
Helemaal mee eens!!
Omg boef is bae
Sommige nummers vindt ik wel tof. Zelf vond ik hem een associale gast,maar is veranderd en doet wat beter z’n best om beter te zijn voor onze samenleving.