Rap maken muziek, hulp gezocht!

Hee!

Voor muziek moeten we een soort rap maken -refrein en couplet- en je mag gewoon een bestaand liedje doen, als je de tekst maar veranderd. We doen dus het liedje van Yes-r Uitelkaar, maar als je een ander liedje weet is het ook goed:)

http://www.youtube.com/watch?v=91k_lJeeYxk voor de gene die 'm niet kennen?

Alleen we hebben dus geen enkel idee voor onderwerp of de tekst veranderen, en omdat hier best creatieve mensen zijn dacht ik eens even hier te vragen. Heeft iemand ideeën hiervoor?

Alvast bedankt:D

Ook niemand een idee?

ik heb geen idee, maar volgens mij zijn er momenteel ook niet zoveel mensen op gs.
dus even wachten tot vanavond :]

Je moet op tijdmachine doen die is veel leuker, is vrolijker:D

ik krijg buikpijn van die andere anders ha dik zo iets verzonne…

@IantheLY: Dat liedje is ook goed:) Maar we konden nog niks anders bedenken dus dat was even de eerste optie, heb je toevalig wel dan een idee voor tijdmachine?

Ja, ik kan vast wel wat verzinne om jullie op weg te helpen
moet je het vandaag nog hebben?

@IantheLY: Het liefste wel ergens deze dag ;$ dan kunnen we namelijk morgen in de les ;t afmaken :slightly_smiling_face: & vandaag er nog even aan sleutelen :wink:

Hahah, wij moesten ook een keer een rap maken, en een vriend van me die toen bij me in de klas zat, nja die maakte wel eens zelf nummers, en hij had nog wat beats zeg maar, hadden we die gebruikt, en gewoon de tekst van een bestaand nummer, van U-Niq hahaha, terwijl je ook je eigen tekst moest verzinnen, mijn leraar houd namelijk niet eens van rap, dus hij had echt geen idee.

Oke dan krijg je het wel begin deze avond want kmoet nu namelijk gaan.

ik rap samen met mijn beste vriendin op school elke pauze,
maar een rap is niet zomaar iets, het moet uit je hart komen.
dus makkelijk is het niet, jwz.
latur

Oke ben ik weer
je moet ff de opdracht uitleggen
moet je het met een groepje doen of met zijn twee?
en zitte er dan ook jongens in het groepje
en moet ieder een eige stukje doen of allemaal tegelijk?

heej ik moet dat ook doen zit je toevallig op Markenhage in breda??