Random jongen zoenen óm het zoenen

Hey meiden,

Ik ben een meid van 20 jaar en ik heb nog nooit gezoend, op zich geen probleem verder, vind het zelf ook niet erg. Maar nu app ik al een tijdje met een jongen, ik vind hem erg leuk en hij mij ook. We hebben laatst wat afgesproken en hij wilde me zoenen, ik was alleen zo bang dat hij gelijk op mij zou afknappen omdat ik nog nooit gezoend heb en ik er dus niks van bak, dus heb ik mijn hoofd weggedraaid. Hij heeft 4 jaar een relatie gehad dus ik vind mezelf zo’n broekie vergeleken met hem. Vooral bij de eerste keer zoenen is het algemeen bekend dat dit nooit zo’n succes is.

Nu wil ik gewoon is een keer zoenen met een random jongen, die ik verder niet leuk vind (en ik ook nooit meer zou tegenkomen). Ik denk dat ik dan gewoon een keer een avondje uit ga in een andere stad. Heeft iemand dit ook ooit een keer gedaan?.. Of gewoon de eerste keer gezoend met een jongen die je eigenlijk niet echt boeide zodat wanneer je met een jongen die je leuk vind zou zoenen het niet ‘nieuw’ zou zijn.

Graag geen haat reacties dat ik moet wachten op de juiste (met die ene jongen word het hem trouwens niet meer)

Ik zit ongeveer in het zelfde schuitje als jij, alleen ben ik dan 19. Ik heb zelf er ook wel eens aan gedacht om te zoenen met een random jongen, gewoon om er vanaf te zijn. Ik heb ook wel de mogelijkheden gehad. Maar uiteindelijk kwam ik toch tot de conclusie dat het beter was om het niet te doen. Voor mij is zoenen toch nog wel iets speciaals en niet iets wat je zomaar met iedereen moet doen. Persoonlijk zou ik dus zeggen, wacht tot je wel iemand tegenkomt waar je echt iets mee wil beginnen en vertel het hem eventueel. Als hij dan gaat lachen oid dan moet je uberhaubt niets met hem beginnen, hoe moeilijk dat ook is.

Ik heb ook wel de mogelijkheden gehad, alleen wilde ik niet iemand gaan zoenen waar mijn vriendinnen bij waren, gewoon omdat ik dat donders awkward vind. En die jongens zou ik dan nog een keer kunnen tegen komen.

Ik ben nu op het punt dat het me helemaal niet meer uitmaakt, en dat ik juist niet ga wachten op de juiste. Verder hecht ik ook niet zoveel waarde aan een eerste kus of iets dergelijks. Het gaat er mij meer om dat ik geen groentje meer ben wanneer ik wel met iemand zoen die ik leuk vind.

Heeft iemand nog tips/suggesties waar ik een random jongen kan zoenen haha? Snachts uitgaan is wel moeilijk… ik ben liever tot een uur of 10 in de stad, en daarna naar huis gaan. Zijn er ‘dag’ clubs? in plaats van nacht clubs?

Ik snap ergens wel je ‘probleem’ je wilt niet overkomen als een broekie. Maar gewoon even een vraag denk je dat je na een keer zoenen al wat “beter” over kom? Zoenen moet je wel een beetje leren en wat is dat nu leuker met een jongen die je zelf ook leuk vind? Ik denk persoonlijk zelf dat je er misschien achteraf spijt van hebt om dit random in een kroeg te doen…

Ik heb mijn eerste keer zoenen ook met een random jongen gedaan. Hij kon echt niet zoenen en wist dat het mijn eerste keer was, dus dat was echt een ramp. Maar het was wel fijn om er vanaf te zijn om het zo maar even te zeggen.

Ik snap je heel goed ja en ik zat ook in hetzelfde schuitje, paar keer afgesproken met een jongen die ik toch wel heel leuk vond en hij wou mij ook wel zoenen, maar ik had nog nooit gezoend en was ook al 19.
Heb iedereen altijd afgewezen omdat ik er toch niks van bakte dacht ik.
Toen heb ik het de jongen die ik heel leuk vond maar gewoon verteld en toen ging die er heel lief mee om van: nee je hoeft niet bang te zijn, doe maar gewoon wat ik doe enzo. Het was best ongemakkelijk en ik bakte er inderdaad ook niks van haha. Maar hij was hartstikke blij dat hij eindelijk met mij had gezoend en boeiend dat ik er nog niks van kon, heeft hij mij later wel geleerd.

Dus: Ik zou gewoon met diegene gaan die je leuk vind nu en het hem anders gewoon vertellen, dat scheelt zó veel
Oh en nog iets: Na één keer zoenen met een random jongen, ben je niet direct een talent ofzo. Na mijn eerste keer kon ik er nog steeds niet veel van, alleen de angst was eraf en elke jongen zoent uit eindelijk ook anders

Ik zou dat niet doen, straks zien bekenden van hem dat ofzo en hoort hij dat. Hij vindt je waarschijnlijk wel leuk dus dat is voor hem niet leuk om te horen.
Je kunt hem denk ik beter appen dat je het eng vond en daarom je hoofd wegdraaide, maar dat je het wel graag wilde.
Kan hij denk ik meer waarderen :slightly_smiling_face:

Ik zou dat niet doen. Gewoon eerlijk zijn tegen die jongen en vertellen dat je nog nooit hebt gezoend. Het lijkt mij 100 keer ongemakkelijker om met een onbekende jongen te zoenen voor het zoenen dan met de jongen die het weet, die je begrijpt en die je leuk vind.

@ Isadora, ja inderdaad, ik wil er ook gewoon ‘vanaf zijn’

Ik verwacht ook niet dat ik dan ineens een zoentalent ben haha, maar dat dat zenuwachtige en ‘nieuwe’ er dan gewoon af is.

@Kim precies, vooral omdat het niks meer wordt met die ene jongen. Anders zou ik gewoon eerlijk teegn hem zijn geweest en met de hem de eerste keer hebben gehad. Qua clubs zijn er volgens mij niet echt "dag"clubs, tenminste, ik heb er nog nooit van gehoord.

@Isadora, het was zegmaar zo dat hij nogal een player bleek te zijn, en zijn vrienden hadden een weddenschap afgesloten dat hij me wel zou zoenen die avond. Dus het was nogal gepusht dus misschien dáárom heb ik hem ook niet terug gezoend.

Ik wil er gewoon vanaf zijn, daar denk ik nu al 2 jaar over en ik heb nu het punt bereikt dat ik het ook gewoon echt wil doen zegmaar

Ah op die manier. Vervelend! Ik zou als ik jou was gewoon toch naar een feestje, club iets gaan. Ik heb wel gemerkt (bij mezelf) dat als je het te graag wilt, het niet gaat lukken. Als je verder een leuke avond hebt met je vriendinnen en dat uitstraalt krijg je vaak vanzelf wel aandacht van jongens. Dan gewoon praatje maken en dan merk je het vanzelf wel.

ik weet dat een jongen dit voor mij heeft gedaan (hij was nog niet ontgroend en zoende met een meisje zodat ie daarna met mij zou durven) maar idk ik knapte er echt op af duuuus ik zou het niet doen

Ik snap je en heb daar zelf ook weleens over nagedacht. Ik was 18 en had geen relatie of was ook niet met iemand bezig maar wilde het gewoon gedaan hebben. Uiteindelijk niet gedaan. En eigenlijk maakt het ook niet uit hoor.,
Misschien niet helemaal een goede vergelijking maar dit zou je ook kunnen zien met seks. Je gaat toch ook niet eerst seks hebben met een wildvreemde zodat je weet hoe dat is en daarn met iemand die je leuk vindt? Nou is zoenen niet zo’n big deal als seks maar toch…

ik snap het wel dat iedereen juist denkt; het komt wel. Maar ik denk dat degene die nu allemaal gereageerd hebben al wél eens gezoend heeft haha.

Seks zou ik niet zomaar met een wildvreemde doen nee, maar dat zoenen wil ik gewoon gehad hebben.

ja en mijn eerste zoen was “om het zoenen” en ik heb er spijt van

Hmm maar binnen hoeveel tijd moet de klus geklaard zijn om het even zo te zeggen haha?

Heb je ook dat je de zoen ‘perfect’ wilt hebben? Dat heb ik namelijk.
Ik heb best wel vaak de kans gehad om te zoenen, maar elke keer heb ik het niet gedaan. Ik wil dus dat het perfect is. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik soms ook wel spijt heb gehad dat ik niet heb gezoend…
Elke keer dat ik de kans heb twijfel ik dus. Wat zouden jullie in mijn geval doen? Nog steeds blijven afwijzen en later spijt hebben of heel lang wachten zodat t ooit perfect kan worden?

Als je kan zoenen met een knul die je daadwerkelijk leuk vindt, zou ik daarvoor gaan ipv een random jongen. Zoenen is met iedereen anders en hij vind het vast geen probleem als het niet meteen super is. Vrouwen hechten meer aan de eerste zoen dan jongens is uit onderzoek gebleken.

Als je er echt geen waarde aan hecht, waarom niet. Mijn eerste zoen was ook met een random guy toen ik zwaar aangeschoten was. Was alleen maar blij toen ik er vanaf was.
Maar aan de andere kant zou ik het persoonlijk wel als een soort van eer zien om iemands eerste kus te zijn.