random gesprek met Justin Bieber.

http://i260.photobucket.com/albums/ii40/glamourduivel/fail.png

JB. doet aan chatroulette :kissing:

sorry, verveling heerst. en ja, ik ben die alien
(en nee, dit is niet de echte JB. maar ik vond hem best lijken :’) )

sorry! ik zie net dat mijn topic dubble gepost is :open_mouth: was niet de bedoeling.

Z’n haar is snel aangegroeid.

Nep en boeiend?

hahah :grinning: Hoe doe je dit? geeeeeeeeeiniigg :stuck_out_tongue:
hhaha ik weet dat het nep is maahgod ik lach erom

haha het is een printscreen van chatroulette :grin: ik had mijn cam op spiegeleffect staan. Maar dat is idd niet JB maar gewoon een random jongen :stuck_out_tongue:

Die jongen is wel justin bieber :stuck_out_tongue: maar dan een tijdje geleden. En dat wat je ziet is gewoon een filmpje van justin wat mensen als webcam afspelen zegmaar. Zie je heel veel, met Justin bieber, jonas brothers, miley cyrus enz. Niet echt dus :stuck_out_tongue:

nee hij is niet echt,
ik had precies hetzelfde toen ik op chatroulette zat!!!
je kan precies hetzelfde filmpje op youtube vinden:P

Ik heb één keer op die stomme site gezeten met een vriendin en toen kwam er een naakte man met een enórme piemel langs dus dat doe ik nooit meer haha :’).

Wel grappig dat ie zo erg lijkt trouwens!

omygoood echt!? o.o dus misschien zat er wel ondertussen een perverse man naar me te kijken! shit man.

dat heb ik al; 5x gehad ofzoo!

hoe doe je dit ? wel leuk voor een grap

@designable

jaah! dat was by mij dus ook! ik dacht eerst dat hij echt was! maar ik heb hem dus 2 keer gezien op chatroulette en hij deet de 2e keer precies hetzelfde als de 1e keer xd

hij lijkt echt op hem omg :stuck_out_tongue:

Het is hem :stuck_out_tongue: Maar gewoon een opgenomen filmpje

Op saaie zaterdagavonden ben ik haast altijd met een vriendin op chatroulette te vinden… echt triest gewoon x’]

Maar soms komen we echt leuke mensen tegen en dan gaan we met z’n alle dansen ofzo xd

deze heb ik ook wel eens gehad, met precies dezelfde kleren en precies dezelfde achtergrond…

Ja dat is een filmpje van youtube dat ze dan gebruiken, doen ze met meer mensen.

Ja haha, ook al tegen gekomen ik weet wel dat Snoop Dog eens echt op Chatroulette was, want als je zie doe dit of doe dat deed hij echt alles, en hij was wiet aan het roken of hash ofzo haha weird

Hahahahahaha, ik had ook een keer een filmpje gezien dat mensen dus ook dit filmpje aan hadden gezet op hun webcam en toen dachten 2 meisjes helemaal van oooh het is Justin Bieber!
Trokken ze allebei hun shirt omhoog en stonden in hun BH, toen deden die jongens dat filmpje weg en zagen die meiden dus dat het helemaal niet Justin Bieber was maar een groep jongens xD
Dan faal je echt. Sowieso als je je shirt omhoog trekt, maar echt hoor, wtf… :grinning_face_with_smiling_eyes:

(heb net gezocht voor het filmpje maar kan het eventjes niet meer terugvinden hoor :stuck_out_tongue:)