Random Contestt! ♥

Hee,
Ik heb het even Random Contest genoemt want in dit contest zijn er allemaal rondes.
Van looklets tot tekenen.
Ik zet bij elke opdracht 2 mogelijkheden die je kunt doen want de ene is nou eenmaal niet zo goed in alles, dus mag je kiezen welke van de 2 je wil doen.
Ik geef je punten en iedereen blijft er gewoon in, wie aan het eind de meeste punten heeft, die wint! (:
Misschien, ik weet nog niet zeker, komt er een echte prijs (:
Maar dat ligt er echt aan hoeveel geld ik nog heb, want ik ben echt verschrikkelijk met geld sparen.
Ik hoop dat jullie mee willen doen!
Bij minimaal 8 deelnemers zet ik de eerste opdracht erop. Als je nog wat langer nodig hebt is het geen probleem, maar moet je het wel even melden.
Deelnemers:

• xChanel
  • DeexRose
  • Pippa
  • Kitkatje
    -Dushiix
    -OehlalaX
    -danissa
    -Joelleex
    -Reneetje
  • Nevergiveupx.
    -xxJustMexx
    Opdracht 1:
    Er zijn 2 keuzeopdrachten. Hiervan mag je er 1 kiezen en uitvoeren. Je mag er ook 2 doen, dan tel ik de 2 punten die ik je geef bij elkaar op en deel ik die door 2.

Keuze 1: Je gaat een fotoshoot houden, Dit mag van jezelf, familie, vrienden, je huisdier… Alles dat leeft ;p Bij deze fotoshoot is het thema kleur. Je mag de foto wel bewerken, maar geen hele effecten erop plaatsen, teksten of plaatjes.

Keuze 2: Je gaat een tas ontwerpen. Je koop een basic witte tas en gaat die naar je eigen smaak ontwerpen. Je kan dit doen met verf, stickertjes, frutseltjes, diamantjes, strikjes… Alles wat je maar wil.

Deadline: 15-3-2013

ik wil wel meedoen!

Leuukk! Ik zet je erbij (:

okee!

mag ik ook meedoen ?

Ik wil ook wel meedoen! :slightly_smiling_face:

Ik doe mee!

ik doe ook meee ((:

haha ik zet jullie er bijj!
x

ik doe ook mee!

Leukk, zet je erbij (:

ik ga het ook proberen :slightly_smiling_face:

Haha okii! (:
Leukk, zet je er ook bij.

Leuk! Ik doe meeee

Yaaay, Okee ik zet je erbij!
Mensen: De eerste opdracht ga ik erop zetten!

Leuke opdrachten!
Wel vind ik persoonlijk de deadline erg snel…

leuke opdrachten, de deadline is inderdaad best snel :astonished:

sorry ik schrijf me uit, doe al mee aan 2 andere contests, het word een beetje teveel zo :’)

ik schrijf me ook uit, want deze opdrachten zijn te veel werk voor de tijd die ik heb (deze week).

ik doe niet meer mee