Random contest <3

Hii,
Bij dit contest kun je vanalles verwachten zoals:

• looklets

[li]nail art

• foto contest

• teken contest

• filmpjes maken

etc.[/li]

Er is plek voor minimaal 5 mensen & er is geen maximum, zodra we 5 mensen hebben komt de eerste opdracht + de deadline.
Ik hoop dat jullie mee willen doen!

Doen al mee:
*Joy2307

• xParadijs
  • [s]SHELOVESYOU_
  • NewYorkLoverxx[/s]
    *lala13
  • nickiejx
  • VanessXX

1e opdracht: JOYISLIFE : Hij is heel mooi gemaakt , je had de nadruk wat meer kunnen leggen op de details maar voor de rest is hij mooi ! 8.4
VanessXX : De details komen er mooi in uit, Wel jammer van de lijntjes door de tekening. 8.7
Nickiejx : Ik vind jou tekening ook goed gelukt, Wat jammer van het haar, maar dat zei je zelf ook (: 8
Lala13 : Mooi gemaakt, je zegt het zelf ook , de details mochten wat meer. Ik had het ook wel leuk gevonden als je de achtergrond erbij had gedaan, maar daar krijg je geen punten aftrek voor want bijna niemand heeft de achtergrond erbij gedaan. 8.2
VanessXX heeft deze opdracht gewonnen. Dit is tot nu toe de tussenstand:

1. VanessXX
  2. JOYISLIFE
  3. Lala13
  4. Nickiejx
    Maar niet getreurd Nickiejx want misschien doe jij de volgende opdracht wel veel beter dan de rest (:

Opdracht 2: Deze opdracht heeft 2 keuzes:
keuze 1: Je gaat een fotoshoot houden, van jezelf of iemand anders. Het mag geen huisdier zijn maar het moet echt een mens zijn. Bij deze fotoshoot mag je het gewoon in huis doen maar ook heel ergens anders. Je zorgt voor atributen en kiest de goede kleding uit. Het thema hierbij is summer look. Maak het niet te simpel, maar probeer het zo origineel mogelijk te houden.

Keuze 2: Je koopt een wegwerpcameraatje of je gebruikt je eigen camera en dan ga je foto’s maken van dingen die je ziet. Ben je bijvoorbeeld in de stad en zie je iemand die leuk gekleed is, dan maak je daar een foto van. Maak dan een geheel op paint, of maak een collage.

DIT CONTEST IS GESLOTEN !!!
Xx

Ik doe mee!

ik doe mee :slightly_smiling_face:

Oke leuk ^^ ik zet jullie erbei :slightly_smiling_face:

Upp :slightly_smiling_face:

Ik doe mee!
Ik was een ander contest ( ook met verschillende opdrachten ) helemaal vergetn, maar ik vind ze heel leuk dus count me in! :slightly_smiling_face:

ik doe mee ! c;

Nog 1 en dan de opdracht ^.^

Ik doe mee! :grinning: 1ste keer dat ik met een contest mee doe!

upperd?

Ik ben joy2307 heb m’n naam veranderd in JOYISLIFE en de foto ook veranderd, dan weet je dat :grin:

^Ik zie nog steeds joy2307, of ligt dat aan mij? c;

Ja, het forum doet raar. Komt pas goed als het nieuwe er is :slightly_smiling_face:

Uhmm, volgensmij is de TS het vergeten…

Ik denk het ook.

Ja, en nu?
:grinning_face_with_smiling_eyes:

SOrry :blush:

De opdracht staat er nu op (:

Ik zie het er niet staan… :S

Nee ligt niet aan jou, ik heb het wel verandert maar op forums zie je nog mijn oude naam staan. Moet nog wat aan worden gedaan…

+ kun je mijn naam nog even tussen het rijtje zetten? :slightly_smiling_face: