randje van bikini omvouwen

Een leuk onderwerp voor een discussie nou met het zomerweer en de zomer die eraan komt :grin:
Een vriendin van me doet in de zomer vaak het randje aan de binnenkant van de bikini naar binnen omvouwen zodat haar tieten beter te zien zijn. Ikzelf zou het niet gauw doen (ben ik te preuts voor i guess xD)
Maar wat vinden jullie ervan en doen jullie dit ook? :stuck_out_tongue:

Who the fuck cares? Of dat die vriendin nou in haar nakie rondloopt of in een burkini…

Ieder zo z’n ding.

Ik kan zo niet voor me zien hoe dat eruit ziet.

als ze er graag sexy uit wil zien, kan ze toch ook een meer sexy bikini kopen? vind ik mooier dan zo’n randje naar binnen vouwen

het is ongeveer zo dat je der tepel net niet kan zien zeg maar. vind ik ietsje te eigenlijk…

moet ze zelf weten, ik zou het zelf nooit doen. het lijk me niet echt sexy staan, eerder raar en hoerig

volgens mij staat dat niet echt
ik vind het iniedergeval echt not done als iemands borsten er bijna uitpuilen.

Koop dan gewoon een maat kleiner…

Hmm okay.
Ik zou het zelf nevernooit doen… Maar als zij dat wilt.
Kan ze beter een kleinere bikini ofzo dragen.

Dan zeg je dat tegen die vriendin zelf als ze voor lul loopt, in plaat van er een topic over aan te maken?

Anders kan ik ook wel een zooi topics aanmaken.

• Mijn vriendin droeg een lelijke broek met groen, wat vinden jullie van groene broeken? Laten we een discussie starten!
  • Mijn zusje draagt gestreepte hipsters. Ik hou niet van strepen, wat vinden jullie van strepen?
  • Mijn tante draagt graag korte strakke shirtjes. Ik vind dat hoerig. Wat vinden jullie? Wat moet ik nu doen?

Wat heb jij zelf voor bikini eigenlijk?

hahahah volgens mij is dat erger. zie je het al voor je, iemand met cupmaat D die een bikinitopje maat B draagt ofzo

:s

Of je houd je mond in plaats van een zooi domme reacties te gaan lopen plaatsen?:slightly_smiling_face:

Ja dat werkt beter dan een randje omvouwen lijkt me:P

HAHAHAHA you made my day! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoezo dat nou weer? Je vraagt toch om reacties in dit topic? Wat wij er van vinden?

Nou dat vertel ik dus ook.

Of mag ik alleen reageren als ik dezelfde mening heb als jij? Dan had je dat effe in je beginpost moeten vermelden!

hmm stuur haar naar een erotische winkel, daar verkopen ze wel minibikini’s dus dan hoeft ze niks meer om te vouwen.

naar mijn idee is het echt lelijk en loopt ze zwaar voor lul dat jij daar als vriendin niets van zegt is echt waardeloos…

+1

Je geeft je mening niet over het onderwerp toch? Sssttt stil maar :slightly_smiling_face:

Ik zie duidelijk een mening in haar bericht.