randen van legging/maillot in jurkje

Dat probleem heb ik nou altijd, als ik een strak jurkje aan wil doen, dan zie je op je kont die randen van de legging of maillot er altijd doorheen (en dan lopen er bij een maillot ook nog verticale strepen over je kont). Ik vind het echt lelijk want dat hoor je gewoon niet te zien ;p. Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar wat doe je hier tegen, zodat je het niet meer ziet?

Huh op je kont?
Ik heb geen strepen op mijn kont als ik een panty ofzo aanheb?

ik heb daar ook last van maar ik kan er niks tegen doen en je hebt ook wel van die leggings waar dat niet bij zit maar die zijn echt heel duur!

Misschien een boxer over je panty aandoen?

Ik heb dat ook met panty’s… heel vervelend. Maar dan hou ik er rekening mee dat ik niet iets straks aandoe…

ik koop van die panty’s of leggings die tot onder je bh komen, zakt helemaal niet af, en je ziet geen randen waar die ophoudt!

dubbel

Mijn panty’s komen sowieso tot over m’n navel, meestal tot in m’n taille, dus daar zie je niets van.

oh wow die zoek ik al zo lang… waar haal jij die vandaan? :grinning:

goed idee, zou ik eens proberen!

bij de h&m kan je maillots kopen zonder strepen, dat is al 1 ding.
En ik draag soms zo’n strak broekje dat je buik in houd waardoor je slanker lijkt, maar dan vooral om alles strak te trekken onder een jurkje.

eh ik weet het niet, ze komen sowieso hoog! of een iets grotere maat, zie je vaak niets van qua hoe strak hij ziet, maar kan je wel makkelijker hoog optrekken! misschien v&d, bijenkorf, en heel misschien miss etam? (ik jat ze nl nog wel eens van me moeder)

gewoon je panty’s etc. een maat groter kopen

ja maar als je ze te groot koopt zakken ze vaak af :stuck_out_tongue:

meestal komt een legging/panty/whatever bij mij tot me taille
maar als ik het dan lang zo heb zitten krijg ik beetje buikpijn ofzo en dan doe ik gewoon me legging op me heupen

en bij mij zie je dat geloof ik niet echt… kweet niet:p

Ja ik koop vaak ook grotere maten maar dan komen ze tot mn taille… en dan zakt 'ie af bij mn benen…