Okay, ik heb dus altijd zo’n randje onder mijn panty en bij sommige shortjes zie je dat zitten. Weet iemand waar je panty’s zonder zo’n rand kan kopen of trucs om dat ding te verbergen? Ik irriteer me er kapot aan en voel me met dat ding altijd een beetje een slet (no offence)
Oh en liefst niet te duur, want ik verslijt zo’n 2 panty’s per week (ben niet zo handig)
Ja dat is idd erg irritant.
H&m heeft van die dikkere zwarte panty’s zonder rand soms
Dat het bovenste stuk zwart is bedoel je? Bij de zeeman hebben ze ze gewoon in 1 kleur (:
Serieus? Want ik heb altijd zeeman panty’s van 3 voor 1.75 in zo’n grijs doosje
Ik heb mijn panty’s bij de Wibra, of Action weg. misschien moet je daar eens kijken?
Een nieuw topic aanmaken vond ik ook zo nutteloos, maar ik had toch even snel een vraagje: hebben jullie tips voor betere kwaliteit panty’s (nog wel redelijk doorzichtig, maar gewoon dat ze niet snel kapot gaan) of tips zodat ze niet snel kapot gaan? Ik doe namelijk 1 dag met een panty, héél soms 2. :’)
Okee, omdat niemand het zegt: nakt?
@iloveeverynone dankje!
Ik heb dat ook altijd. Nouja panty’s met die dingen dan, ik draag geen panty’s met shorts.
Misschien grotere maat kopen, dat je het hoger op kunt trekken? Is ook niet ideaal denk ik maarja :’)
Die ik van de zeeman heb heeft inderdaad ook een rand, ik voel me ook altijd een ‘slet’ als je dat donkere deel een beetje ziet :’)
Ik zag het zaterdagavond bij iemand tijdens het uitgaan en dacht ook: zou ze het door hebben dat die donkere band zichtbaar is? Staat idd beetje raar en ook wat ordinair, weet ook niet precies waarom. Wat is eigenlijk de functie van dat donkere deel ??
Moet je dan niet gewoon een langer shortje gaan dragen? :’)
hahaha bij de aldi hebben ze ook fijne panties
Wow, wordt nakken bij jullie nooit gebruikt? Bij ons op school enzo wordt het keivaak gebruikt, in de zin van naaien/irritant zijn/dwars zitten haha (:
ik ken dat nakken ook wel, maar dat is eerder stelen bij ons. :x
Bij die van de hema (4 voor 4eur dacht ik) zit ook zo’n donker deel. Irriteer me er ook altijd dood aan… Maar zijn er überhaupt wel budget dunne panty’s die dat niet hebben? Of dat alleen het gedeelte dat over je onderbroek valt zegmaar donkerder is, dat het in ieder geval niet onder je short uitkomt…
Ah, vandaar Maar ik trek hem altijd centimeter voor centimeter op. Dus over de gehele lengte, niet alleen vanaf het bovenste gedeelte
haha doe ik ook (: