Ran-Ban Wayfarer

ik zoek dus zo’n zonnebril en zo in de winkels vind ik geen leuke,
op internet wel maar welke sites zijn betrouwbaar en welke niet?
weet iemand sites die betrouwbaar zijn?
dankjewel!

www.smartbuyglasses.nl
Zijn ze iets goedkoper EN echt!
Ik heb zelf namelijk mn Wayfarer daar gekocht. :slightly_smiling_face:

Je kunt het beste gewoon naar een brillenwinkel gaan die Ray-Bans verkoopt, hier in Nijmegen heb je de sunshop, daar verkopen ze echt honderden verschillende soorten, kleuren en maten Ray-Bans, heb er de mijne ook vandaan en mijn vader de zijne haha.

ik zoek de zwarte met van binne rood met witte tekst hebben ze die daar als je dt weet hihi?

http://www.smartbuyglasses.nl/image/viewimage/brand_type/Designer%20Sunglasses/image_name/Ray%20Ban%20RB2140%201017.jpg/brand/Ray-Ban/special_deal_image/special_deal.png/special_deal/0/water_image_pos/1/m/Ray_Ban_RB2140_Wayfarer_Orig_1017

Je bedoeld deze SRYAA? Of iets in die richting?

Ik weet dat niet uit m’n hoofd haha, is een jaar geleden dat ik daar mijn Ray-Ban heb gekocht… Maar ze hebben er ZO veel dat die er ongetwijfeld tussen zal zitten, tenzij die niet van een oudere collectie is. Ze hebben vaak wel alleen de nieuwste collectie.

JA DIE JA
mr volges my zijn dt groene glazen toch?

ohnee is toch anders ik wil rood mt witte tekst dt is wit met rode tekst:P

Ik heb PRECIES degene die je wilt hebben haha. Weet alleen niet of je er nog aan kunt komen, was een limited edition van 2010 namelijk.
En er zitten iets groenige glazen in, hij is echt super. Ik wil nooit meer een andere!