Ramp in plannen...

Pfff… ik zit in 3TL en ik dans 2x per week en moet 3 avonden per week werken… Ook heb ik over 2 weken schoolexamens… Alleen het plannen wilt niet echt lukken. Ik heb een hele planning gemaakt tot aan de se week, maar ik kom steeds niet aan alles toe… En daardoor loop ik achter met vakken waarvoor ik moet leren voor de se week… :bored:

Ik weet echt even niet meer wat ik moet doen, want het plannen geeft me nu juist meer stress aangezien ik volgensmij gewoon te onrealistische planningen maak… maar het MOET gewoon… het kan niet meer anders, want anders kom ik niet uit… ik MOET gewoon allemaal voldoendes, dit is mijn 2e keer in 3TL (ben blijven zitten)… Ook sta ik er nu wel redelijk goed maar alsnog, aankomende examens kunnen alles omlaag halen of juist omhoog…

Je moet prioriteiten stellen. Ten eerste zou ik als ik jou was niet gaan dansen tot dat je proefwerken voorbij zijn. Ook zou ik aangeven op je werk dat je proefwerken hebt en dat je dus niet kan werken of ruilen met iemand. Zo houd je veel meer tijd over en dan moet je jezelf dwingen om te gaan leren. Want als je blijft dansen en werken dan heb je weinig tijd om echt te leren.

Hey! Ik heb laatst een blog over plannen gelezen hier, de link:http://www.girlscene.nl/blog/50747/get_things_done_studeren

Misschien heb je er wat aan…

x