"rafeltjes" aan scheur in broek?

Ik had net een nieuwe broek en kwam er toen achter dat er een gaatje bij me knie zat. Vond het zonde om hem daarom weg te doen aangezien broeken met gaten gewoon kunnen, dus heb ik het gat groter gemaakt. Alleen wat ik mis zijn die witte “rafeltjes” (weet er geen woord voor, haha) hopelijk weten jullie wat ik bedoel? die witte sliert dingetjes die je altijd ziet. Weet iemand hoe ik dat kan krijgen? Ziet er nu nogal vreemd uit namelijk

Ik snap wat je bedoeld, maar ik weet niet hoe je daar aan komt. Als het echt niet lukt kan je altijd nog een korte broek maken, he?

Ik denk dat het al te laat is want je hebt het gat al gemaakt.

Maar als het net een nieuwe broek is, waarom ben je dan niet met de bon terug gegaan naar de winkel om uit te leggen dat hij net nieuw is en nu al een gaatje heeft?

Ja dat is waar, alleen dat zou wel jammer zijn want vind het echt een super toffe broek :slightly_smiling_face:

Nou er gingen wel een paar dagen overheen, heb het zelf veroorzaakt alleen heb geen idee wanneer en hoe.

schuurpapier, of een kaasrasp!
wat werkt bij mij (:

Ik deed met een stainleymesje, dan krijg je ze wel. Gewoon knippen werkt sowieso niet, weet niet hoe je het hebt gedaan?

schuurpapier of een vijl voor je hielen gebruiken
daarmee wordt het steeds dunner en kan het ook van die draadjes geven…

na een paar keer wassen komen ze meestal vanzelf geloof ik

Op YouTube staan er filmpjes op over hoe je die witte draadjes er uit kan trekken :wink:

Pak een pincet en trek aan de rand van dat gat, het komt vet snel los allemaal dan en je kan het een beetje kapottrekken enzo.

Weet je zo onder welke trefwoorden je moet zoeken? Ik had ooit zo’n filmpje maar ben ‘m kwijt :’)

http://i45.tinypic.com/1eqg4l.jpg

diy ripped jeans ofzo…